Hvordan å angripe Shade of Eranikus

The Shade of Eranikus er den endelige sjefen i Sunken Temple dungeon. Han utgjør en betydelig økning i vanskeligheter over de fleste hullsjefene spillere har møtt tidligere. På grunn av hans begrensede evner, avhengig han først og fremst på sine normale angrep. Hans eneste betydelige evner er en kort varighet område-effekt velde og Deep Slumber, en lang varighet stun som ikke kan bli fordrevet. Årsaken skyggen av Eranikus er farlig er fordi han bruker Deep Slumber på tanken, gjengi ham ute av stand til å handle, og kan som regel drepe ofte minst ett medlem av partiet før Deep Slumber slites av.

Bruksanvisning

1 Drep alle Dragonkin i Sunken Temple. Dette er en veldig liten fangehull, så å finne dem er ikke vanskelig. Ingen av disse kampene er vanskelig eller har noen spesiell strategi utover standard gruppe taktikk. Enhver Dragonkin fortsatt i live når du bekjempe Shade of Eranikus kommer til å hjelpe ham, nesten garantere at gruppen vil bli utryddet.

2 Bekjemp Jammal'an profeten og Ogom elendig i den østligste sjefen rommet. Begge er vesentlig svakere enn de fleste knastene i det samme nivåområde; de er knapt vanskeligere enn de fleste grunn fiender i området.

3 Bekjemp Dreamscythe og Weaver i sentralrommet. De vises ikke før Jammal'an profeten blir drept. Ingen spesielle taktikk er nødvendig for dem.

4 Bekjemp Avatar av Hakkar i den vestligste sjefen rommet. Han bruker tidvis Mind Control å tvinge en av dine partimedlemmer til å hjelpe ham, men dette er av så kort varighet at det skal utgjøre noen betydelig trussel mot partiet.

5 Bekjemp Hazzas og Morphaz i den sørligste rommet, like utenfor hiet av Shade of Eranikus. Dette er en annen enkel boss kamp uten noen spesielle taktikk.

6 Gå inn i rommet som inneholder Shade of Eranikus.

7 Cast Jording Totem hvis du har en Shaman i partiet. Dette absorberer en fiendtlig non-område-effekt spell kastet nærheten av det. Den eneste muligheten skyggen av Eranikus har som utløser det er Deep Slumber. Recasting den Jording Totem hver gang Shade of Eranikus forsøker å bruke den evnen hindrer ham fra å noensinne vellykket casting det, vesentlig redusere vanskeligheten av kampen.

8 Håne Shade of Eranikus med tanken å trekke sine angrep. Healeren bør fokusere på å holde tanken helbredet. Skade forhandlere bør angripe Shade of Eranikus mens det er distrahert; utenfor håndtere Deep Slumber, er alt han gjør gjennom det meste av kampen bruke vanlige angrep på tanken.

9 Håne Shade of Eranikus med en Paladin eller Warrior skade forhandler om Deep Slumber treffer hovedtanken. Dette sikrer at Shade of Eranikus angriper bare et tegn med anstendig rustning til hovedtanken kan komme tilbake i kampen.

10 Gjenta trinn 7-9 til Shade of Eranikus dør; han endrer aldri sin strategi i løpet av kampen.