Hvordan å gjøre kinesiske hoppetau

Hvordan å gjøre kinesiske hoppetau


I et samfunn hvor barndommen fedme er et økende problem og noen videospill er laget for å lure spillerne inn fysisk aktivitet, de klassiske spillene av barndommen fortiden ofte gå seg vill. Kinesisk hoppe tau er en av de spillene, og bruker en elastisk snor holdt av frem to personer, mens en tredje hopper inn og ut av ledningen i ulike mønstre.

Bruksanvisning

1 Sett opp spillet. Bestem deg for hvilke to personer vil være "ender", eller holdere. Disse holdere bør sette begge føttene inni strikken, så det er rundt anklene, og stå med føttene omtrent skulderbredde fra hverandre, langt nok unna hverandre at bandet er stramt og gjør et rektangel.

2 Begynn første nivå. I den mest grunnleggende nivået av kinesisk hoppe tau, hopper genser i følgende mønster: først med begge føttene inne i rektangelet, deretter med begge føttene skrev utenfor rektangelet, deretter vekselvis skrevende enkelt tau på hver side av rektangelet, deretter med hennes føtter tilbake inne i rektangelet, så igjen skrevende rektangel, og til slutt å hoppe slik at hver fot lander på toppen av hver side av rektangelet. Å huske dette, jumper chants ofte "inn-ut-side-side-inn-ut-on."

3 videre til mer utfordrende nivåer. Det finnes et bredt spekter av variasjoner på grunnleggende nivå, inkludert "skinnies" og "wides" (den samme som den grunnleggende nivå, med unntak av de "holdere" hold tauet på bare en fot eller to store mellomrom mellom føttene), "diamanter "(de" holdere "holder i tauet på bare en fot mens jumperen krysser tauet med føttene for å danne en diamant, slår jumper deretter hopper ½ mens du holder føttene inne i diamanten og stave navnet hans eller dIAMOND, slutter med" inn-ut-på ")," må saks "(den samme som den grunnleggende nivå bortsett jumper klappe føttene sammen mens i luften) og mer.

4 Øk utfordringen. Når du avanserer gjennom de ulike nivåene med hell, flytte tauet gradvis høyere inntil hopperen gjør en feil. Den felles progresjon er ankler, knær, hofter, armhulene og halsen.

5 Bytter. Når jumperen gjør en feil, tar hun plassen til en av innehaverne å tillate ham å bli jumper.