Hvordan å komme forbi Memory Block Fire i "Assassins Creed"

"Assassins Creed" er et action-eventyrspill der brukerne spille som et tegn som gjenopplever en stamfar fortid. Historien, i begynnelsen og slutten av et minne blokk, vil skifte mellom Desmond, en normal mann i vår tid, og hans stamfar, Altair. Spillere vil spille som Altair for et flertall av spillet, og vil bare være i stand til å utvikle seg sine minneblokker som de myrde høyprofilerte mål.

Bruksanvisning

1 Skriv inn animus som Desmond å begynne Memory Block 4. Du vil raskt få kontroll over Altair.

2 Utforsk Rich District of Damascus til du har funnet 10 utsiktspunkter. Se punktene er nesten alltid plassert på de høyeste bygningene i området, så skanne for høye bygninger før skalering dem. Etter de synspunkter som er funnet, vil de enkelte oppdrag i området åpne opp for bruk.

3 Komplett tre av de seks sideoppdrag i Rich distriktet i Damaskus. Det er to Informer oppdrag, ett avhør misjon, en lommetyv oppdrag og to avlyttings oppdrag å velge mellom. Sideoppdrag spille akkurat som de gjorde i Hukkomelsesblokker 1-3 og vise individuelle instruksjonene for hver nederst på skjermen.

4 Besøk Assassin Bureau i Rich distriktet i Damaskus. Agenten vil gi deg en fjær og tillatelse til å utføre drapet.

5 Myrde Merchant King Abu'l Nuqoud, ved å følge GPS markør til hans sted. Han vil gjøre en kort tale, etter som du vil være i stand til å bevege seg i for drapet. Han får øye på deg før sin tale ender, så du blir nødt til å jage ham gjennom lineære palasset til å drepe ham. Unngå å bekjempe andre vakter, fordi Abu'l Nuqoud vil komme unna hvis du ikke fortsette å jage ham.

6 Gjenta trinn 2-4 i den rike District of Acre. Sideoppdrag som er tilgjengelige i distriktet er tre lommetyv oppdrag, to Informer oppdrag og en utspørring oppdrag. Etter at du har mottatt fjær fra Assassin Bureau i Rich District of Acre, kan du drepe det neste målet.

7 Myrde William av Montferrat ved å følge GPS markør til hans sted. Når du nærmer deg stedet, vil det montert ridder gi en tale til folket. Når han er ferdig, klatre stillaset på venstre side av porten, hopp avsatsen og lås i sin stilling. Du vil være i stand til å hoppe fra avsats, drepte målet kjapt, og dermed unngår en jakt sekvens.

8 Gjenta trinn 2-4 i Poor District of Jerusalem. De tilgjengelige sideoppdrag er to lommetyv oppdrag, ett avhør misjon, en avlytting oppdrag og to Informer oppdrag. Plasseringen av det neste målet vil automatisk bli oppdatert til din GPS når du mottar fjær fra Assassin Bureau.

9 Myrde Majd Addin. Start med å følge GPS-markør til hans sted. Bland inn med forskere som er i hvite klær som de nærmer seg stadiet. Når Majd nærmer gruppen, sprang fremover med leiemorder kniv for å drepe ham. Etter han ble myrdet, vil Memory Block 4 være komplett.