Hvordan å lære nye bevegelser på "Monster Rancher"

Hvordan å lære nye bevegelser på "Monster Rancher"


Tecmo er "Monster Rancher" -serien er et rollespill som plasserer spilleren i skoene til en monster oppdretter. Monsters, som kan oppnås ved å lese data av fysiske medier, for eksempel DVD-er og CD-er, er trent og gikk inn i turneringer for å fremme historien og for å tjene penger til å oppgradere din ranch. Men for å vinne turneringer, må monster lære nye og stadig kraftigere kampteknikker.

Bruksanvisning

1 Løft ditt monster for sju spill måneder. Når du først begynner å oppdra et monster, er det bare en baby. Monsters er vanskelig å trene som babyer, og vil ofte jukse på eller mislykkes noen opplæring du gir dem. Etter syv måneder, vil monster gå inn i voksenlivet, og vil være klar for seriøs trening.

2 Ta din monster ut på en Errantry (kalt "trening" i "Monster Rancher 1"). Errantries skiller seg fra vanlige øvelser i lengde og kostnader samt utfallet. Regelmessige øvelser vare bare en uke og bare heve basis statistikk, men errantries vare en hel måned, koster penger og er den eneste måten å få nye kampteknikker.

3 Snakk til Errantry master og velg en plassering for Errantry. Hvert område er knyttet til en stat. Den Errantry master vil bekrefte valget ved å vurdere effektiviteten av treningen.

4 Se etter rapporter fra Errantry mester forteller deg, "Your monster kan lære en tech." Dette betyr at sjansene er svært høy at monster vil lære en teknikk på dette stedet. "Din monster vil lære noen nye teknikker her", på den annen side betyr at det ikke er noen evner for din monster å lære på dette stedet. Vurderingen: "Det kan være vanskelig å lære en ny teknikk" betyr at en overgang er tilgjengelig, men du ennå ikke oppfyller kvalifikasjonene for å lære det.

5 Prøv en annen sone hvis du får en "kan være vanskelig" vurdering. Noen teknikker tilhører kjeder hvor et annet trekk må læres først.

6 Fortsett bore statistikk. Noen trekk har statistikk krav --- for eksempel til Beaclon teknikken "Horn Combo", som krever mer enn 300 Strength lære.

7 Endre monster innretting. Noen monstre har trekk som bare kan læres av et monster med enten en "god" eller "Evil" natur. Denne arten kan bli påvirket under øvelser. Ikke skjelle et monster for juks på en drill hvis du ønsker å gjøre det onde, og ikke prise det for en utmerket jobb. En "god" natur, omvendt, krever straff for juks og oppmuntring for jobber godt gjort.

8 Fryse dine monstre for avl. Monsters kan dø av alderdom, så før dette skjer, fryse dem i laboratoriet i byen. Hev et annet monster og deretter kombinere de to på laboratoriet. Kraftig monstre med mange teknikker vil ha barn med økt statistikk og mange teknikker av sine egne.

Hint

  • Per 2011 er det flere "Monster Rancher" spill på flere plattformer. Bruken av errantries som fremgangsmåten for å lære teknikker som er konstant i alle spill. Vær imidlertid oppmerksom på at i "Monster Rancher 1" errantries kalles "trening".