Hvordan Beat Jolly Roger Bay i Mario 64

Jolly Roger Bay er den tredje fasen i "Super Mario 64" og krever spillere til å fullføre seks oppdrag og hente seks stjerner for å vinne. Spillerne begynner oppdrag i Jolly Roger Bay ved å hoppe inn i bildet hang på den østlige-mest døren på bakkenivå av hoved herskapshus. Når et oppdrag er fullført, kan spillerne gå inn Jolly Roger Bay og velge et annet oppdrag. Slo Jolly Roger Bay gir spillerne nok stjerner for å låse opp nye områder i spillet.

Bruksanvisning

Mission One

1 Hoppe i vannet og dykket til du ser det forliste skipet.

2 Svøm ved siden av hullet i skipet til den gigantiske ål svømmer ut. Skriv inn skipet gjennom hullet.

3 Trykk på skattekiste nær inngangen til en boble kommer ut. Skattekisten sitter på en hylle.

4 Snu deg rundt og røre skattekisten på venstre side av skipet til en boble rømming. Deretter trykker du på skattekisten på høyre side av skipet.

5 Snu deg rundt igjen og røre skattekisten mellom de to kister du bare rørt. Vannet inne i skipet vil renne.

6 Hodet til forsiden av skipet til du ser en blokk med et utropstegn på den. Hit blokken ved å hoppe under den for å avsløre stjernen. Dette avslutter oppdraget.

Mission To

7 Hoppe i vannet og svømme nordover til du ser skipet.

8 Dykke under vann ved østveggen til du ser en ål kikket ut av sin hule.

9 Svøm nær ålen før det kommer ut av sin hule. Du vil se en stjerne festet til halen.

10 Jage ålen ved å svømme bak det før du berører stjernen. Å gjøre dette ender oppdraget.

Mission Tre

11 Skriv inn vann og svømme til du kommer til skipet.

12 Dykke under vann ved vestveggen til du ser en hule.

1. 3 Svøm inn i hulen til du kommer tørt land.

14 Kjør frem til du ser fire skattekister.

15 Trykk på nord brystet, vest brystet, øst brystet og sør brystet i den rekkefølgen for å avsløre stjernen. Dette avslutter oppdraget. Berøring av kister i feil rekkefølge sjokkerer deg og reduserer din energi.

Mission Fire

16 Dykke under vann til du ser en musling shell. Swim lukke musling shell å åpne den og hente den røde mynten.

17 Leder like nord for clamshell til du ser en annen clamshell. Svøm nær clamshell å åpne den og hente den røde mynten.

18 Svøm nordover til du kan dykke dypere. Man vil se en annen flip på bunnen av vannet. Trykk på clamshell å åpne den og hente den røde mynten.

19 Svømme tilbake til overflaten av den rosa Bomb Omb. Åpne clamshell siden av Bomb Omb ved å berøre den og hente den røde mynten.

20 Gå på hylle hvor den rosa bombe Omb står og deretter hoppe på stangen ved siden av Bomb Omb. Klatre til toppen av stangen for å hente den røde mynten.

21 Kjør nordover til du ser en rød bryter på bakken. Stå på bryteren for å lage en blokk vises.

22 Flytt over blokken å komme inn på skipet. Du vil se tre røde mynter flyter litt over skipet. Trykk alle tre røde mynter å samle dem. Den siste mynten du samler vil avsløre stjernen og avslutte oppdraget.

Mission Five

23 Skriv inn vann og svømme til kanten der den rosa bombe Omb er. Gå til hylle og snakke med Bomb Omb å avsløre en kanon.

24 Hopp inn kanonen og sikte den nordlige delen av pole nær vestveggen.

25 Trykk på "A" -knappen for å fyre av kanonen. Dette vil starte du på polet.

26 Klatre til toppen av stangen og hoppe opp på avsatsen med en flytende boks.

27 Trykk på boksen ved å hoppe under den for å avsløre en stjerne. Å gjøre dette vil avslutte oppdraget.

Mission Six

28 Hodet rett øst fra startpunktet til du ser en grønn flytende boks.

29 Trykk på boksen ved å hoppe under den. Dette vil føre til at du blir Metal Mario.

30 Leder i vannet og kjøre nordover til du ser strøm av bobler med en stjerne like over det. Metall Mario kan ikke svømme og vil automatisk synke til bunnen av vannet.

31 Gå inn i strømmen av bobler som Metal Mario og hoppe å røre stjernen. Å gjøre dette vil avslutte oppdraget.

Hint

  • De røde mynter i oppdrag fire kan fås i valgfri rekkefølge.
  • Du vil ikke være i stand til å nå stjernen i oppdrag seks mindre du er Metal Mario.