Hvordan Beat Pirates of the Wasteland i "Epic Mickey"
Disneys "Epic Mickey" for Wii gaming system markerer strålende retur av Mikke Mus etter tiår ute av rampelyset, som beviser at selv i det 21. århundre, kan den gamle musen fortsatt bære en historie og flytte publikum med dyptfølt historie å fortelle og karakter utvikling. Mekanikken i "Epic Mickey" overgang fra todimensjonal til tredimensjonal og bruke maling tynnere gameplay mekaniker som forsøker å blande tegnefilm med virkeligheten.
bruksanvisning
Ventureland
1 Gå over til Smee og snakke med ham. Han vil være den på bakken gråt. Smee vil fortelle deg å finne skipets Wheel, Gallionsfigur og kompass fra tre ulike områder. Snakk med Tiki Sam i Tiki Hut å starte jakten på skipets hjulet.
2 Finn den første Tiki maske på toppen av treehouse bak Smee. Den andre er på toppen av vannhjul i øvre venstre hjørne av området. For å nå det, kjøre langs taket og plattformer fra Tiki Hut eller ved å ri en plattform opp fra hjulet. Finn tredje Tiki maske i en tynnet ut delen av bygningen ved enden av scenen ved å hoppe på tekke taket ved siden av det og hoppe over til Tiki maske.
3 Ta maskene tilbake til Tiki Sam og motta skipets hjulet. La hytta og gå til venstre for å finne Damien Salt. Han vil ha blomster eller iskrem som en gave til Henrietta. La og snakke med Henrietta å vite at hun er laktoseintolerante.
4 Gå gjennom projektor skjermen til Mean Street og skriv OsTown. Skriv Clarabell hjem, som vil fortelle deg at du trenger en bukett.
5 Gå ut og tynne ut Clarabell blomster grader for å finne den første blomsten i gropen. Tynn veggen bak Ortensia hus for andre blomst. Tynn veggen ved siden av den sunkne båten i den lille landstripen for den tredje og siste blomst. Ta blomstene tilbake til Clarabell slik at hun kan gjøre buketten for Henrietta.
6 Ta bukett til Damien Salt og motta gallionsfigur og Ventureland Romance Pin. Snakk med Skjørbuk Pat, fyren pacing på høyre side av scenen for å starte en søken etter kompasset. Han vil at du skal finne sin tapte skatten i treehouse og gir deg en nøkkel.
7 Hopp over flåtene og unngå bølger og sverdfisk. Gå på fuglens rygg og tre kalesjer til du lese "Castaway: Part I" hjul. Leap fra treet og samtidig unngå kokos-rullende dyret og la gjennom projektoren.
8 Snakk med Beluga Billy, som tilbyr seg å åpne utgangsskjermen i bytte for hans "mistet bag o 'booty." Hopp over båtene i sjøen tynner til hytta og finne Billys tapt bag på taket. Returner posen til Billy. Når han ser posen er full av steiner og ikke hans booty, Billy deg i oppgave å gå til fengsel for å finne piratene som plyndret ham og gir deg også klokke skisse.
9 Frigjør piratene og lære at Billys booty er på bunnen av en nå åpnet gangvei. Tynn den andre døren finner du til høyre etter å ha forlatt jailhouse å finne gangveien. Pisk flekker og slå de fire girene ved siden av de fire pilarene. Spin de to pilarene nærmest exit og bruke klokke skisse for å bremse tiden. Utvid de to andre pilarene og de alle skal berøre taket. Spin hjulet på bakveggen å finne Billy booty.
10 Ta Beluga Billys booty tilbake og gå ut projektorskjermen.
Jungle Rhythm: Part II
11 Gå til treet lem på det første treet og hoppe til toppen av svaiende treet til høyre. Vent på toppen av trærne for å justere og hoppe over til den neste til du kommer til stor død treet med "Jungle Rhythm: Part II" hjul. Hoppe over de to strutser på elefantens rygg og dobbelt hopp til utgangen skjermen.
12 Gå ned stien til høyre for Jungle inngangen der du kommer over et veltet tre med en pirat på den andre siden. Piraten, heter Starkey, foreslår å åpne veien til Skull Island hvis du finner de tre symbolene på mosegrodde steiner i jungelen.
1. 3 Finn det første symbolet ved tynning treveggen til høyre for områdets begynnelsen, så tynn mosen på den store steinen inni. Finn andre symbol på platået til venstre for områdets begynnelsen ved å male en bro over, male en annen plattform på veggen og tynning mosen på berget. Finn den tredje og siste symbol på baksiden av scenen i mellom to røttene av stort tre.
14 Gå til inngangen og tynne veggen til venstre for å avsløre en hule inngang. Bekjemp Spladoosh og samle røde juvelen rundt hjørnet. Finn neste juvel på en båt som flyter i tynnere av nivået inngang og en annen av den gigantiske blad på scenen høyre hånd vegg. Tynn veggen ved siden av der du først funnet Starkey å finne en annen juvel. Hopp over gapet der Starkey pacer og krysser broen til baksiden av det store treet for å finne den endelige juvel.
15 Plasser en juvel i midten områdets venstre mest statue. Plasser to juveler i andre statue over og en mer i det siste. Male hermetiserte ut juveler på den tomme statue og hoppe til toppen. Snakk med Starkey, og han vil åpne døren for Hangman-treet. Skriv treet og gå ut gjennom skjermen.
de Whalers
16 Gå isfjell til høyre og unngå eksplosive tønner. Spinn sveiv nær slutten av skipet og hoppe på fuglens rygg og på hvalen.
17 Vent til pustehullet for å stoppe sprøyting og kjøre til høyre for å finne "The Whalers" hjul.
18 Slipp gjennom Blåsehull og hoppe i exit-skjermen for å Tortooga.
19 Snakk med pirater på den øvre gangvei for skisser og maling og tynnere påfyll.
20 Snakk med Starkey og han gir deg Pirate Hero Pin til pennen til Pirate Voyage inngangen.
Castaway: Part II
21 Gå plattformene og land og dukke under den første edderkoppen.
22 Vent til neste edderkoppen å slippe over hull i bakken og hoppe på ryggen og dobbel hoppe over til toppen av treet til venstre.
23 Gå til høyre sidetreet og på edderkopp tilbake å ri den over til "The Castaway: Part II" hjul.
24 Hopp over de roterende plattformer og tynne girene på veggen når plattformen blir horisontal.
25 Slå hjørne og snakke med Gus som forteller deg å finne tre pumper i området for å fikse turen.
Pirate Voyage
26 Finn den første pumpen bak porten på venstre side av elva ved tynning taket. Den andre pumpen er plassert over den første bak et tynt-stand veggen forbi trebro. Finn den tredje pumpe på slutten av høyre side av elven nær ufremkommelig gate ved tynning bygningen rundt døren.
27 Ride båten nedover elva og hoppe av til venstre før vortex svelger turen. Tynn porten foran Gremlin bur og slipp Gremlin. Etter at han åpner porten, gå gjennom den for å finne en pirat navn Rigger Greene og snakke med ham.
28 Gå til andre gate på høyre side av elven og tynn gate å gå inn i gangen.
29 Beat Splatter og Sweeper og hoppe gjennom pigg smasher i midten av rommet.
30 Hoppe på båten som det kommer ut av virvelen og hoppe over til venstre mot utgangen.
shanghaied
31 Gå til skrivebordet til høyre og tilbake over til venstre.
32 Unngå svak gulvet og brann, og deretter hoppe opp til neste nivå.
33 Vent til Pete til å svinge en flaske på deg og trekke seg tilbake inn i vinduet, og deretter gå opp til dekk.
34 Spin angripe fyrverkeri boksen og hoppe langs seil på mastene til venstre.
35 Hopp på venstre cloud av fyrverkeri og hoppe over til "shanghaied" hjul og gå ned igjen til utgangen fører til Skull Island.
Skull Island
36 Hopp over rock plattformer til det store området med flekker, Sweeper og Pirate-bot. Bekjempe dem eller løpe vekk og hoppe over til øya på venstre og klatre opp trappene til høyre. Beat the Sweeper og tynne stalagmitt til høyre for å finne et gir. Spinn utstyr for å åpne porten på forsiden av hulen. Gå ned og tynn ankeret.
37 Reis over hele forsiden av det gigantiske skallen langs kanten. Fyll tanken du med enten maling eller tynner. Fylle den med maling Slår Pirate-roboter til mennesker, mens du fyller den med tynnere pauser pirat-making Beetleworx maskin.
38 Flytt langs kanten til du kommer over de tre mastene nedsunket i tynnere. Thin mast topper og hoppe over dem til øya. Tynne steinene for å finne et anker og tynn ankeret. Bruk flytende båter for å gå tilbake til hovedøya og klatre grunnstøtte skipet og hoppe til baksiden hylle av Skull Island. Snakk med Pete Pan på toppen av Skull Island som deg i oppgave å befri sin Sprite ombord Captain Hook skipet.
39 Gå ned hyller og tynn tre del av hylle. Skyv ned rampen. Snu og hoppe over plattformene til en tredje øya. Hoppe opp ryggen avsatser til toppen av øya og tynne ut lyse delen.
40 Thin ankeret til å heve Smee båt. Går til bunnen av hoved øya for å finne den endelige pumpen. Fyll den med enten maling eller tynner. Hodet til Smee båt og male rattet og la til Jolly Roger.
Captain Hook
41 Hold deg på hoveddekket for å kjempe Captain Hook eller gå opp trappa for å frigjøre Pete Pans Sprite. Velg å gi Pete Pan sin forløsning ved å la ham kjempe Kaptein Krok i stedet. For å gjøre dette, male tynnet trapp på venstre side av dekket og gå opp trappene til å male skatter og bokser.
42 Mal seil på masten over og hoppe på plattformen. Fortsett å gjøre dette til du kommer til et tannhjul. Mal utstyr for å gå opp et annet nivå.
43 Tynn garnet med fat for å senke det motsatte plattformen. Gå over til neste mast og tynne de to vektede poser der Hook er. Male store sekker festet til tauet for å heve den høyre plattform.
44 Maling seilet på den siste masten etterfulgt av utstyr på plattformen. Tynne vektet poser hvis de kommer tilbake og male girene Hook tynner.
45 Hoppe over til den endelige mast og seil ut igjen. Sprite vil løfte deg opp og Pete Pan vil kjempe Krok for deg.