Hvordan Beat the trenger før Grådighet Loot i EQ2

"Everquest 2", en online rollespill lansert til PC i 2004, har sett en rekke endringer gjennom årene, blant annet til hvordan spillerne vinne tyvegods når gruppert sammen. Update 43 introduserte trenger før Grådighet plyndring system, som gjør det mulig hvert medlem av gruppen for å erklære om de trenger et element, hvis de ikke bryr seg om de vinner eller ikke, eller hvis de ikke ønsker det i det hele tatt. Vinduet vises automatisk når et stykke tyvegods er funnet. Når alle valg er gjort, spilleren med den største tilfeldig nummer ut av 100 vinner varen, med prioritet til å trenge i løpet av grådighet.

Bruksanvisning

1 Velg "trenger" hvis elementet er en oppgradering til en aktuell del av rustningen eller våpen. Hvis du er den eneste personen som velger "Need" du automatisk vinner varen fordi "Need" har prioritet over alle andre valg.

2 Velg "Greed" hvis du planlegger å selge varen, enten til en leverandør eller til en annen spiller.

3 Velg "Avslå" hvis du ikke ønsker å motta varen i det hele tatt.

4 Vent til alle spillerne til å gjøre et valg eller til timeren, vises under "Loot" -vinduet, går ut. Tilfeldige terningkast ut av 100 utføres automatisk og vist i tekstboksen. Spilleren med høyest kast terningen vinner varen. For eksempel, hvis du rullet en 98 og din venn kaster 54, både i kategorien "Need", elementet blir automatisk satt inn på din beholdning.

Hint

  • Hevder ikke "trenger" på elementer du bare ønsker å selge, fordi du kan ta dem bort fra noen som trenger det for å øke sin statistikk. Dette er mislikt av alle spillere.