Hvordan Beat the Wizard i "syvende Saga"

"Den syvende Saga", et rollespill lansert til Super Nintendo med Enix, kan du velge et tegn på begynnelsen av eventyret. Tegn dekke de grunnleggende rollespill sjanger arketyper, fra sterke krigere som Kamil til veivisere som Esuna, Valsu og Lejes. I løpet av eventyret, møter din karakter de ulike tegnene på at du ikke velger. Avhengig av dine handlinger, disse tegnene enten bli med deg eller kjempe mot deg. Å vite de riktige teknikker for å slå noen av veiviserne er viktig å fullføre spillet.

Bruksanvisning

1 Rekk opp smidighet på din første tur med en kombinasjon av elementer eller staver, for eksempel Agility Bottle. Ved å øke smidighet, vil du øke din karakters fart, slik at han kan angripe før noen av veivisere. Fiendens angrep også savner oftere når agility er hevet.

2 Hev din karakters forsvar før veiviseren har en sjanse til å angripe. For eksempel aktivere Star Rune i kampen om å doble ditt forsvar.

3 Angripe veiviser med dine sterkeste våpen eller magi. Forhekse eller distribuere elementer, for eksempel lys Rune, for å øke styrke og påføre ekstra skade med hvert angrep.

4 Gjenopprette din helse med healing elementer som Potion 3 eller vannet Rune når du mottar skade.

5 Angrip fienden veiviseren til den blå helse bar, som ligger over hodet, er tom. Når helse bar er tom, er din fiende beseiret, og du er seirende.

Hint

  • Når du dør, må du starte spillet fra din siste lagre. Spar på regelmessig basis for å unngå å måtte spille for mye av spillet.