Hvordan bruke Gamepad i Incredible Hulk Spill for PC

Basert på 2008 film, "The Incredible Hulk" for PC er en direkte port av versjon utviklet for Nintendo Wii og PlayStation 2-konsoller. Across fora og kritiske kilder rundt på nettet, en felles klage var kontrollen konfigurasjon for tastaturet. Med en ekstern gamepad og en enkel kartlegging verktøyet, kan spillerne nyte spillet med mer komfortable kontroller, i likhet med hva man ville oppleve mens du spiller på et hjem konsollen.

bruksanvisning

1 Plugg inn gamepad og vente til datamaskinen for å gjenkjenne det.

2 Åpen X Padder og klikk på gamepad ikonet øverst til venstre for å åpne Fil-menyen. Klikk "Ny ..." for å begynne å kartlegge en ny kontroller konfigurasjon for håndkontrolleren.

3 Klikk "Open ..." i bunnkassen og velg "Controller bilder" -mappen. Bla gjennom denne mappen for modellen av gamepad du ønsker å bruke. Hvis du ikke finner riktig gamepad, lukke dette vinduet.

4 Klikk på "pinner" i venstre verktøylinjen og merk merket "Enabled". Følg ledeteksten på skjermen og bevege joysticken tilsvarende. Hvis du har en annen joystick, sjekk den andre "Enabled" boksen og flytte det joystick også.

5 Klikk "D-Pad" i venstre verktøylinjen. Kryss av i boksen merket "Enabled". Trykk instruksjonene på kontroll pad i henhold til instruksjonene på skjermen.

6 Klikk på "Knapper" i venstre verktøylinjen. Trykk på hver knapp på gamepad. Når du trykker på en knapp, vil en ny knapp vises på skjermen for å indikere at verktøyet har anerkjent gamepad.

7 Klikk på "trigger" i venstre verktøylinjen hvis håndkontrolleren har triggere. Sjekk "Enabled" boksen og følg instruksjonene på skjermen. Verktøyet vil nå gjenkjenne gamepad er triggere.

8 Klikk "OK" nederst i høyre hjørne av vinduet for å fullføre denne konfigurasjonen. Et vindu med en layout av knapper vises. Når du trykker på en knapp på gamepad eller flytte en joystick, vil en knapp lyser opp inne i vinduet.

9 Velg knappen som du ønsker å hoppe i spillet. For de fleste tradisjonelle konfigurasjoner, er den nederste knappen "X" eller "A" brukt. Trykk på knappen og merk hvilken knapp lyser opp i X Padder vinduet. Klikk på den knappen og et tastatur vises på skjermen. Bruke spill manualen som en referanse, finne nøkkelen som normalt brukes til å hoppe. Klikk på at nøkkelen til å kartlegge sin funksjon til en knapp på kontrolleren.

10 Gjenta trinn 9 for alle spillets primære bevegelse og handling funksjoner, som er oppført i manualen. For eksempel, hvis din tastatur oppsett benytter "W", "S", "A" og "D" tastene for bevegelse, gi hver av disse nøklene til de riktige instruksjonene på kontrollerens navigasjonsknappen.

JoyToKey

11 Koble gamepad til datamaskinen.

12 Åpne Kontrollpanel og klikk på "Skrivere og annen maskinvare." Klikk på "Spillkontrollere" og sjekk vinduet for å se om datamaskinen har anerkjent kontrolleren. Hvis navnet på håndkontrolleren vises i boksen, har datamaskinen hell anerkjent gamepad.

1. 3 Klikk på "Properties" for å få tilgang til et display som viser de forskjellige knappene og funksjonene til kontrolleren. Hold dette vinduet åpent og bruke den som referanse når kartlegging med JoyToKey søknaden.

14 Dobbeltklikk på joysticken ikonet for å starte JoyToKey. Vinduet vil vise noen standard kontroller oppsett. Klikk på "Create" for å tilordne en ny konfigurasjon.

15 Velg knappen som du ønsker å hoppe i spillet. For de fleste tradisjonelle konfigurasjoner, er den nederste knappen "X" eller "A" brukt. Dobbeltklikk på knappen for å åpne et nytt vindu. Klikk kategorien Tastatur og klikk første boksen, merket "Disabled" som standard. Bruke spill manualen som en referanse, finne nøkkelen som normalt brukes til å hoppe. Trykk denne tasten for å tilordne den til håndkontrolleren og klikk "OK."

16 Gjenta trinn 5 for alle spillets primære bevegelse og handling funksjoner, som er oppført i manualen. Når du tilordner noen funksjoner fra musen, klikk på kategorien Mus og følger de samme instruksjonene for å tildele en funksjon til gamepad.

Hint

  • La kartlegging verktøyet åpent mens du kjører spillet. Du kan minimere programmet, men ikke lukker eller avslutter.