Hvordan bryte glasset i "NBA Jam"

Hvordan bryte glasset i "NBA Jam"


"NBA Jam" er et populært arkadestil basketballserie opprinnelig skapt av Midway selskapet. Spillet begynte som et arkadespill i tidlig til midten av 90-tallet og senere ble en vellykket serie med hjemmekonsollspill og oppfølgere. "NBA Jam" plasserer en premie på høy hastighet spill og spennende offensive ferdigheter som dunking i sin to på to format. Noen ganger kan en spiller knuse glasset av bakplaten mens dunking. Hver versjon av spillet (den opprinnelige arkadespillet, SNES, Sega Genesis, Sega CD, Game Boy og 2010 tilrettelegging for Xbox 360, PlayStation 3 og Wii) åpner for muligheten for å bryte glass.

Bruksanvisning

1 Velg en spiller som er kjent for dunking evner. Eldre versjoner av spillet vil tillate en spiller å bryte glasset (og muligens oftere), men 2010-versjonen krever generelt spillere som LeBron James eller Dwight Howard som skal brukes.

2 Vent til andre halvdel av spillet. Datamaskinen kan bare glasset for å bli brutt etter første omgang og nesten alltid i fjerde kvartal, selv om det er mulig i tredje kvartal. Glasset bryter oftest med et minutt eller mindre igjen i fjerde kvartal.

3 Dunk fra lengst bak du kan. Dunks fra de tre punkt linje eller bare inne i det resultere i en høyere prosentandel av backboard pauser. Prøv å dunk så ofte som mulig i fjerde kvartal, og mot slutten av spillet.

4 Alley-oop ballen til spilleren mens han er i luften for å øke sjansene for knusing av glass. Har drone spiller på laget ditt slå gjennom til deg mens du er i luften og deretter dunk den.

5 Bruk power ups i nyere utgaver av spillet. Både power ups og hot spots kan øke sannsynligheten for knusing av glass.

6 Dunk ballen sent i spillet når du er i brann. Etter den samme spilleren gjør tre skudd på rad, er han sies å være "on fire". Du vil merke at han begynner å gløde og flammer skyte av ham. Etter å ha vært på brann, dunk ballen fra like innenfor tre poengslinjen.

Hint

  • Mange spillere tror nå at glasset bakplaten knuser tilfeldig; selv om det er sant det kunststykket kan bare oppnås på bestemte tider og sannsynligheten kan økes, har datamaskinen full kontroll over når bakplaten pauser.