Hvordan Design en spilleautomat

Den klassiske kasinospill, spilleautomater representerer snobbete underholdning selv til ikke-gambling klasse. I kasinoer, de er de mest populære formen for gambling, som krever litt dyktighet til å spille. Programmerere også utforme spilleautomater å være "spill i spill" på grunn av sin enkelhet. De legger et snev av troverdighet og klasse til en 3D interaktiv opplevelse. Utbetalingen til en virtuell spilleautomat er oftest virtuell valuta, som kan innløses eller brukt i spillverdenen.

Bruksanvisning

Utforme Odds

1 Velg antall symboler for spilleautomaten og antall "vinnende" kombinasjoner. En spilleautomat for underholdning har vanligvis flere vinnende kombinasjoner enn en spilleautomat for gambling, men "Jackpot" rate bør være relativt lav, selv for en underholdningsmaskin. Spilleautomater har mellom 5 og 20 symboler.

2 Velg gevinstlinje for spilleautomaten. Tradisjonelle spilleautomater vise ni symboler på en gang: tre symboler pr hjul, med tre hjul. De betaler bare penger hvis de riktige symboler linje opp på midten rad, noe som fører til sjeldne utbetalinger. Moderne spilleautomater kan ha fem eller flere hjul, og betale penger hvis spilleren danner en linje mellom hjulene. Øke antall linjer øker oddsen for å vinne, og i spilleautomater er utformet for å teste spilleren ferdighet heller enn tilfeldig sjanse, de også øke nivået av ferdigheter som kreves.

3 Velg utbetalingstabellen for spilleautomaten. Moderne spilleautomater for underholdning har ulike nivåer for utbetalinger. En rett linje fra "vanlige" symboler gir en lav utbetaling, mens en rett linje fra "sjeldne" symboler - som "lucky sju" - gir en høyere utbetaling.

4 Velg ferdighetsnivå. Spilleautomater kan være helt tilfeldig, eller de kan innebære noen spiller dyktighet. En maskin som innebærer mulighet bare er basert på tilfeldige tall som genereres når maskinen er i bruk. En maskin som innebærer dyktighet har en maskin som spilleren kan stoppe på et bestemt punkt.

Designing the Game

5 Velg symbol for å representere spilleautomaten. De mest vanlige symboler i spilleautomater er brev, frukt, tall, dyr og lett gjenkjennelige symboler som diamanter og hjerter. Jo mer fargerike, jo bedre. Andre spilleautomater bruke "tema" slots med bilder av filmstjerner eller luksusartikler.

6 Design betjeningsmekanismen. En hyllest til gamle skolen spilleautomat-maskin spill, synlige spaker er en populær funksjon i virtuelle spill. Ved å klikke på spaken spiller en animasjon og starter maskinen.

7 Design "spinning" animasjon. Noen spilleautomater spinne alle hjulene raskt, så stopp dem én etter én. Som hvert hjul stopper, de resterende spinnende hjul blir tregere.

8 Lag lydene. Musikk, klikker og piper for å følge de spinnende hjul, og muntre gratulasjons lydene er alle en del og pakke av moderne spilleautomaten.

9 Design opplevelsen. For en tilfeldig maskin, rett og slett programmere hjulene til å bremse og stoppe på den randomiserte verdi. For ferdighetsbaserte maskiner, trenger maskinen holde oversikt over hva som vises når spaken er trykket, og skape en "nedgang" animasjon for at hjul som spiller den andre maskinen er trukket som ender på det valgte stedet i hjul.