Hvordan du skal få Omnivore bonuser i "Spore"

I «Spore», spillerne skape fremmede skapninger og kontrollere deres utvikling fra encellede stadium til en sivilisasjon som er klar til å takle plass. Du begynner spillet som en encellet organisme, og du må ha din organisme spiser andre organismer og plante partikler for å utvikle arten. Avhengig av hva du har din organisme forbruker, kan det hende at arter blir planteetere, rovdyr eller altetende. Den altetende-status er den mest utfordrende å få, men det gjør det mulig for artene å skaffe seg verdifulle bonus evner.

Bruksanvisning

1 Åpne en ny runde "Spore" og designe en skapning med et bevegelig munn. Gi din skapning en kjeve og munn; det trenger både å spise nok til å få omnivore-status.

2 Spis så mye mat som mulig i løpet av celle fasen av spillet. Spis alle tilgjengelige plante partikler ved å skrive inn små knopper på de grønne, plantelignende gjenstander. Attack og drepe andre organismer ved hjelp av kjeven og andre støtende kroppsdeler du har lagt til skapningen din. Når du dreper organismene, bryte dem åpne, fjerne kjøttpartikler og spise dem.

3 Vær oppmerksom på skapningenes status via "History" -knappen nederst i høyre hjørne av skjermen. Det er en tre-veis bar som viser om skapningen er en herbivore, rovdyr eller altetende. Hvis statusen er skjev mer mot herbivore delen, må skapningen din til å spise mer kjøtt. Hvis statusen er skjev mer mot rovdyr side, må skapningen din til å spise mer plante partikler. Beholde sin status som nær midten som du kan for å få skapningen bli en alteter.

4 Hold spise så mange planter og kjøtt partikler som du kan som du fullføre celle fasen av spillet. Når du har fullført celle stadiet, vil skapningen bli en alteter hvis du klarte å beholde sin status i den midtre delen av baren hele cellen scenen. Som du kommer til landet fasen av spillet, vil du være i stand til å velge de altetende munnen deler for å fullføre transformasjon til en alteter.

5 Nå Creature Stage som en alteter å få Summon Flock Ability, som gjør at skapningen å tilkalle andre monstre til ham for sosialt samvær og hjelper det å angripe fiendtlige skapninger.

6 Fortsett inn i Tribal Stage som en alteter å få Flying Fish Ability, som gjør det mulig å tilkalle dyphavet monster som forårsaker all fisken til å fly ut av vannet. Fisken gir en utmerket kjøtt kilde for altetende skapning.

7 Progress til Civilization scenen som en alteter å tjene Statisk bombe Ability, som fryser alt i en by, og gjør det forsvarsløse. Denne muligheten er nyttig når du er i ferd med å lansere et militært angrep på en by.

8 Skriv inn Space Stage som en alteter å få Generalist Passive Ability, som lar deg oppgradere dine passive evner mye billigere. Dine passive ferdigheter er dine oppgraderinger til din energilagring, hvor mye helse romskip kan holde og lasterommet.