Hvordan få byer i Tribal Wars

"Tribal Wars" setter spilleren i middelalderen. En liten landsby er hjemme i begynnelsen, men andre landsbyer kan etter hvert bli tatt over og kontrollert for å utvide driftsenheter. Forsvaret er nødvendig for brute force å erobre motstandernes tropper, men bare Adelsmenn vil være i stand til å senke lojaliteten til andre landsbyer. Deres lojalitet må senkes til null før landsbyen deres kan være opptatt.

Bruksanvisning

1 Hev Village hovedkvarter opp til nivå 20. Kravene er 7266 tre, 8087 leire og 5651 jern. Du må også 15 arbeidstakere å heve hovedkvarter til dette nivået og 99 arbeidere samlet.

2 Hev Smithy opp til nivå 20. Kravene er 17761 tre, 18196 leire og 19375 jern. Du trenger 57 arbeidstakere til å oppgradere til nivå 20 og 395 arbeidere totalt. En landsby hovedkvarter på nivå fem eller høyere og en kaserne på nivå en eller høyere er også nødvendig å heve Smithy til nivå 20.

3 Hev Market til nivå 10. Du trenger 800 tre, 890 leire og 800 jern for dette trinnet. Du trenger 12 arbeidere for denne oppgraderingen og 82 arbeidstakere generelt. The Village hovedkvarter skal være minst nivå tre og lageret må være minst nivå to.

4 Bygg en Academy. Dette kan bli bygget i landsbyen hovedkvarteret og det krever et nivå 20 Village Headquarters, level 20 Smithy og et nivå 10 Market. Andre krav omfatter 15.000 tre, 25.000 leire, 10000 jern og 80 arbeidere for å bygge det første nivået for en Academy. En adelsmann kan opprettes for hvert nivå av Academy på "pakke" verdener, og det kan ha maksimalt tre nivåer.

5 Lag en adelsmann i akademiet. Hvis spillerens verden er basert på en "Coin System" en adelsmann kan lages med en gullmynt, kan to Adelsmenn lages med tre gullmynter og tre Adelsmenn kan lages med seks gullmynter. De fleste verdener er "pakke" verdener og Adelsmenn kan bli laget mens Academy er bygget.

6 Lag tropper i Barracks. En balansert kraft er nyttig for å angripe andre landsbyer, som de vil ha valgt en bestemt linje av forsvar for deres landsby, så sender flere typer tropper på dem vil sikre et vellykket angrep. Lag kavaleri, katapulter, værer og økser mens varierende sverd og spyd i troppene. The Barracks vil ha detaljerte instruksjoner for hver type tropp og vil også liste kravene for å bygge dem.

7 Send en væpnet makt til landsbyen som blir erobret. Send Nobleman eller Adelsmenn med dem. Hver adelsmann som overlever angrepet vil senke lojaliteten til målrettede landsby med 20 til 35 prosent. Fortsett å angripe landsbyen inntil deres kollektive lojalitet er null eller under null. Send Nobleman til landsbyen for å ta det over.