Hvordan få de skjulte elementer på "Powder Toy"

Den "Powder Toy" -programmet er en fysikk-basert sandbox spill hvor spillerne er i stand til å simulere ulike fysiske og kjemiske reaksjoner mellom elementer. Dette gjøres ved å fylle spillets svart bakgrunn med arrangementer av ulike typer powderlike piksler. Hver type piksel er ansett for å være et spill "element", med hver type som innehar en annen kjemisk eller fysisk egenskap. Noen elementer er tyngre enn andre, noen er upåvirket av tyngdekraften og noen eksplodere hvis de utsettes for ild. Det er imidlertid flere hemmelige elementer som er brukbare, men ikke synlig fra menyen i spillet.

Bruksanvisning

1 Load "Powder Toy." Velg et element fra den synlige elementet boksen og plassere noe av det element i den sorte bakgrunnen. Husk navnet på elementet du valgte. For ordens skyld eksempel si at du brukte metall, eller Metl, element.

2 Trykk på "~" -tasten. Dette vil åpne opp i-spillkonsoll, hvor vi skal være manuelt endre element til en av de hemmelige elementene.

3 Velg hvilken hemmelig element du ønsker å slå Metl inn. De hemmelige elementene er RIME, FOG, Mort, LOVE, LOLZ, FRZZ, FRZW, BIZG, BIZS, Bray, SPWN, SPN2, DYST og SHLD 1-4. Du kan finne ut mer om hva disse elementene er i koblingen i Resources.

4 Type "! Sett Metl type [hemmelig element name]" inn i konsollen ved å bruke navnet på det hemmelige element du ønsker å slå Metl inn. Den "!" er viktig å inkludere fordi "Powder Toy" koding ble endret til LUA, og "!" kan du gjennomføre eldre kommandoer i LUA-grensesnittet.