Hvordan få en Bow på Zelda Ocarina

"The Legend of Zelda: Ocarina of Time" for Nintendo 64 har flere våpen som er avgjørende for å løse ulike typer oppgaver. En av de mest grunnleggende og nyttige våpen er Fairy Bow, så det kan drepe fiender fra avstand eller aktivere langdistanse triggere. The Fairy Bow er gjemt dypt inne i skogen tempel nær Link hjemby, men du må beseire tre tøffe fiender for å få det.

Bruksanvisning

1 Angi Forest Temple og gå rett fram til du kommer til et stort rom med fire utente fakler i midten av rommet. Gå inn den første døren til venstre. Kjør rett frem til neste dør, og drepte den store Skulltula underveis. Denne skapningen kan bli beseiret enkelt ved hjelp av Hookshot enheten.

2 Klatre stiger og hoppe opp blokker til du kommer til øverste nivå i neste rom. Det er bare en sti å følge, så det er umulig å gå seg vill. Kjør rett frem og gjennom døren når du når toppnivået. Flammende hodeskaller i dette området er sårbare når deres flamme kort går ut, men det er best å bare ignorere dem og gå videre.

3 Kjør rett frem gjennom den vridde gangen til du ser en åpning. Gå gjennom den og hoppe en plass frem til en plattform. Ta til høyre og hoppe i den retning for å nå en dør. Gå gjennom døren, deretter ned sett med trapper i neste rom til du kommer til en annen dør.

4 Gå gjennom døren for å begynne en kamp med en Stalfos. En Stalfos er et stort skjelett kriger som bruker sverd og skjold. Rekk opp skjold for å blokkere angrepene hans, og deretter slå ham med sverdet ditt enten like etter traff har blitt blokkert eller høyre når du ser ham begynner å gynge frem. Dette er hans sårbare øyeblikk. Det er en stor grop i midten av dette rommet, så det er også mulig å banke Stalfos bakover ned i gropen.

5 Kjemp de to Stalfos skjeletter som vises etter den første Stalfos har blitt beseiret. Gropen i midten av rommet er nå fylt, så du må beseire dem ved hjelp av sverd og skjold. Fokuser på en Stalfos om gangen og holde ryggen til en vegg for å hindre at andre Stalfos fra å bli involvert. En stor skattekiste vises når den siste Stalfos er beseiret. Åpne skattekisten å få Fairy Bow.