Hvordan få en innkalling på FF12

I Square-Enix «Final Fantasy XII," spillere ta del i å frigjøre den lille rike Dalmasca fra tyranni Archadian Empire midt i Archadia krig med Rozarria. Spillerne har mange evner til disposisjon for å fullføre denne oppgaven, men en av de mektigste er evnen til å tilkalle mektige monstre kjent som espere. Innhenting espere kan være utrolig vanskelig, avhengig av den enkelte Esper. Men sammenkalle dem til kamp er en enkel oppgave.

Bruksanvisning

Opparbeidelse av en Esper

1 Finn ut hvilken Esper du ønsker å oppnå. Hver ligger i en annen in-game-området, og vet hvor du skal, kan du spare noen alvorlige reisetid.

2 Finn Esper du ønsker å fange. De kan finnes i åpne i fangehull og på de fleste kart.

3 Battle og beseire Esper. Dette er den eneste måten å få et Esper, og vil legge sin token til lisensen styret å bli brukt av tegn.

4 Ha en karakter kjøpe Esper lisens Lisens styret. Dette vil binde det Esper til den spesifikke karakter, så velg som går med som klokt.

Summoning en Esper

5 Bygg opp et tilstrekkelig Mist kostnad for å tilkalle din Esper. Det finnes tre nivåer av Esper, som krever ett, to og tre Mist kassetter hhv.

6 Gå til hoved kampen menyen under en kamp og velg "Mist".

7 Velg "Summon" fra "Mist" -menyen.

8 Velg Esper du ønsker å innkalle til kamp fra listen over espere tegnet er lisensiert til å innkalle.

Hint

  • Summoning en Esper er en umiddelbar støpt, krever ingen kostnad tid til å kaste. Summonings kan også utføres selv om din karakter er forstummet.
  • Når en Esper blir tilkalt, gjenstår bare Summoner i partiet. De to andre partimedlemmer vil forsvinne før Esper blir avvist, går tom for tid eller blir beseiret. Den Esper har sin egen Gambit sett og vil ikke svare på kommandoer, men Summoner er fortsatt fullt kontrollerbar og kan delta i kamp eller bruke formler for å støtte Esper.
  • Utløser en Esper Final Attack er nøkkelen til seier. Endelige Angrep er espere 'mektigste spesialbevegelser, og er ofte ødeleggende. De kan imidlertid være meget vanskelig å utløse, avhengig av Esper.
  • Den Esper Belias oppnås i løpet av spillets viktigste historien. Belias er en Tier One Esper.
  • Den Esper Mateus oppnås i løpet av spillets viktigste historien. Mateus er en Tier One Esper.
  • The Esper Adrammalech kan oppnås etter å ha fullført alle de Tomb av Raithwall Events, i Athroza Quicksands. Adrammalech er en Tier One Esper.
  • Den Esper Zalera er oppnåelig etter å ha fullført alle de Tomb of Raithwall Events, og etter å ha fullført de Hunts "Dalmasca Desert Bloom" og "Marauder i gruvene." Zalera ligger i Barheim passasjen, og er en Tier One Esper.
  • Den Esper Shemhazai oppnås i løpet av spillets viktigste historien. Shemhazai er en Tier Two Esper.
  • Den Esper Cuchulainn er oppnåelig etter å ha fullført alle de Tomb of Raithwall Hendelser og fullføre Hunts "Waterway Haunting" og "Lost in the pudding". Cuchulainn ligger i kloakken under Rabanastre og er en Tier Two Esper.
  • Den Esper Exodus er oppnåelig etter Salikawood gate er reparert. Exodus kan bli funnet i Empryean Seat, og er en Tier Two Esper.
  • Den Esper Hashmal oppnås i løpet av spillets viktigste historien. Hashmal er en Tier Two Esper.
  • Den Esper Zeromus er oppnåelig etter nederlaget av dommer på Mt. Bur-Omisace. Zeromus ligger i Stilshrine av Miriam, og er en Tier Tre Esper.
  • Den Esper Famfrit oppnås i løpet av spillets viktigste historien. Famfrit er en Tier Tre Esper.
  • Den Esper Chaos er oppnåelig etter å ha besøkt Archades og etter fullført Hunts "Waterway Haunting", "Lost in the pudding" og "Forbrytelse og straff". Kaos ligger i Necrohol av Nabudis og er en Tier Tre Esper.
  • Den Esper Ultima er oppnåelig etter å ha fullført alle Giruvegan hendelser. Ultima ligger i Great Crystal, og er en Tier Tre Esper.
  • Den Esper Zodiark er oppnåelig etter å ha fullført alle Giruvegan hendelser og skaffe minst 10 espere. Zodiark ligger i Henne Mines, og er en Tier Tre Esper.
  • End-game Esper kamper er blant noen av de vanskeligste i spillet. For eksempel er kaos over to millioner helse poeng, og er immun mot skade fra alle elementer unntatt Vind og jorden, som det absorberer og er svak mot henholdsvis. Forsiktig strategi er den eneste måten å bekjempe disse eksepsjonelle motstandere.
  • Mens du kan teoretisk laste inn en enkelt tegn med lisenser for alle espere, er dette et dårlig råd trekk. Hver Esper har forskjellige egenskaper og trekk som vil naturlig utelukker dem til bedre spill da sammen med bestemte tegn typer.