Hvordan få en Par 10 i Mario Hopscotch

Super Mario Hopscotch er en gratis flash spill. Spillet har spillerne ta kontroll over Mario i et standard plattformspill miljø med en vri, hver gang Mario berører bakken, begynner et liv meter for å slippe. Hvis han holder seg på bakken for lenge, klarer han på scenen. Mario har å bruke Goombaer som plattformer for å drive ham mot scenen slutt. Spillet har bare to nivåer og de fleste spillere vil være i stand til å slå disse nivåene innen en halv time. De hardere utfordringer, men ta litt finesse og planlegging. En av disse utfordringene er "Par 10" utfordring, hvor Mario kan bare hoppe på hodet av ti Goombaer før de når stjernen.

Bruksanvisning

Koopa Kanyon

1 Fullfør nivået første mål å nå stjernen og lære utformingen av scenen.

2 Gå tilbake til nivået. Fra start sky blokk, løpe og hoppe av skyen, slik at du lander på bakken så langt som mulig til høyre. Så snart du lander hoppe igjen og holde hopping slik at Mario føtter holde seg på bakken for så lite tid som mulig.

3 Flytt til høyre, fortsetter å hoppe når du beveger deg. Prøv å unngå å hoppe på noen Goombaer til du kommer til raden av mynt blokker. Over mynt blokker er en linje av skyer. Gå Mario opp til disse skyene, være forsiktig med å hoppe på den lange rekken av Goombas under blokkene.

4 Lag en kjører hoppe av fra kanten av skyen og prøve å fjerne høye tårn av blokker foran deg. Hvis du savner, må du bruke de to nærmeste Goombaer å drive deg tilbake over blokkene.

5 Se på din første meter. Hvis det er høy, kan du slå resten av nivået ved run-hopping over bakken. Hvis det er lavt, og du ikke har landet på mer enn fire Goombaer så langt, kan du bruke de neste par Goombaer å holde deg opp fra bakken.

6 Hold deg i bevegelse høyre til du kommer til siste Goomba, som vil bli stående fortsatt under en sky med stjernen på den. Tid din hopper nøye og starte av Goomba hode til skyen. Hvis du går glipp av skyen, vil du mislykkes nivået. Dette Goomba er den eneste måten å nå stjernen.

Goomba Bay

7 Fullfør nivået første mål å nå stjernen og lære utformingen av scenen. Du vil merke at Goomba Bay er mye vanskeligere enn Koopa Kanyon, hovedsakelig på grunn av to lange groper nær midten og slutten av scenen.

8 Gå tilbake til nivået. Fra start sky blokk, løpe og hoppe av skyen, slik at du lander på skyen litt til høyre og over hvor du skal begynne.

9 Hoppe av skyen, landing så langt til høyre som mulig og umiddelbart hoppe igjen for å holde Mario av bakken. Hold hopping og flytte til høyre, unngå all Goombaer i dette området, til du kommer til en liten depresjon med to Goombaer i den.

10 Unngå disse Goombaer hvis du kan, og i stedet satse på en over dem på bakken bruke den til å drive deg mot enda høyere Goomba på blokken, og så derfra inn på toppen av bakken. Hvis du dreper Goomba men savner hoppe, starte brettet på nytt.

11 Gå inn på den nærliggende sky, ser på trinnet. Derfra hoppe til neste sky og til den ene etter det, og pass på å holde seg til de høyeste skyene til du ser solid land igjen. Målet for dette landet.

12 Se etter en skilpadde som kommer mot deg. Kommer opp er den vanskeligste hopp i spillet. Drive deg ut av denne første skilpadde og inn på en annen en som faller fra himmelen i nærheten av en linje av skyer. Prøv å treffe skilpadden enten før den treffer bakken for første gang eller under det høyeste punktet av sin første hopp. Du har tid til landing på denne andre skilpadde helt riktig, ellers vil du enten gå glipp av skyene eller vil treffe skyene nedenfra og bli slått tilbake til bakken. Hvis du ikke klarer dette hoppet, er det ingen måte å fullføre nivået.

1. 3 Løpe og hoppe av på høyre side av skyene og ser ut under for stjernen. Hvis du går glipp av stjernen, vil du falle i en grop og må starte nivået over.

Hint

  • Du vil ikke ta skade av å kjøre inn Goombas, så ikke bekymre deg for å unngå dem; bare fortsette å hoppe og kjøre.
  • Det er ingen tidsbegrensning, så på de små sky hopp i Goomba Bay bare slappe av og ta et øyeblikk før du forplikter deg til å hoppe.
  • Det siste hopp på skilpadden kan være svært frustrerende. Vær forberedt på ikke å få det på din første ti eller tjue forsøk.