Hvordan Få Ghost Achievement i "Call Of Duty: Modern Warfare 2"

Etter på fra den andre verdenskrig-baserte handling av "Medal of Honor" -serien, har den episke "Call of Duty" saga produsert noen av de mest elskede shooter spill i det 21. århundre. Men som serien har utviklet seg, har spillene begynt å legge mer og mer vekt på sniking og teknikk enn enkel blodig-minded ildkraft. I oppdragene mer beslektet til dyrkingen spenningsfylt sneaker "Metal Gear Solid", spilleren må fullføre oppgaver ubemerket og uten blodsutgytelse for å låse opp prestasjoner. En slik oppgave er Cliffhanger, som gir deg Ghost prestasjon hvis du har fullført den viktigste komponenten av oppdraget uten blodsutgytelse og uten å bli oppdaget.

Bruksanvisning

1 Laster spillet og velg "Cliffhanger" misjon. Når spillet starter, følger kaptein MacTavish langs kanten, beveger seg sakte og forsiktig. Når MacTavish erklærer det trygt å gjøre det, trykker handling skalere isen til toppen av klippen.

2 Vent MacTavish på toppen av klippen, og trykk på retningsknappen for å åpne hjerterytme sensor. Dette er nøkkelen til å fange fiender på forhånd.

3 Gå med MacTavish til venstre på toppen av klippen. På sin kommando, ta ut soldat til venstre på stien opp fremover. Han vil ta ut soldaten til høyre.

4 Fortsett langs stien til det bøyer mot høyre og du ser fire flagg. På MacTavish befaling, ta ut soldaten du støter på her. Fortsett over skulderen av bakken og slippe ned mot venstre inn i basen.

5 Følg MacTavish mot bunnen. Når du kommer til det, vil han vente på ryggen for å gi dekning mens du fortsetter videre. Herfra må du skyte ingen flere fiender på oppdrag for å låse opp Ghost prestasjon. Observer hjerterytme sensor for eventuelle blå prikker; disse er fiender som bør unngås. Målet fremstår nå som en distanse verdi i din HUD, så følg denne avstanden markør.

6 Hold huket som du beveger deg mot markøren. Ta dekning bak Land Rover som de blå prikkene avansere mot deg. Ikke få panikk; før de er på toppen av deg MacTavish vil snipe fra sin møne, slik at du kan nøye omgå Land Rover for å få hans oppmerksomhet til en annen soldat, som han også vil ta ut. Hold en lav profil og gå videre på veien.

7 Hold lav, men går raskt over veien som en lastebil kommer bak deg. Kjør rett over veien og ta dekning bak en kasse utenfor en hytte på motsatt side. Lastebilen vil passere og du kommer tilbake til veien og følg det mot en ny avstand markør.

8 Flytt lydløst og sakte langs veien mot eventuelle blå markører som vises foran deg. Så lenge de ikke finner deg, vil MacTavish ta dem ut for deg. På slutten av bygningen, ta til høyre ved veien og ta dekselet til lastebilen gjør en andre pass.

9 Når bilen går, fortsetter langs siden av bygningen vekk fra veien. Dette tar deg til en lav åskam. Slå til ansikt avstanden markør og kjør mot det og forbi flere forlatt Land Rovers, se opp for blå prikker på hjerterytme sensor.

10 Flytt raskt, men holde en lav profil, flytting mellom betongblokkene og under fighter jet. MacTavish vil advare deg om at lastebilen kommer tilbake og ber deg om å "holde opp". I stedet sprint over rullebanen, forbi biler til fyllestasjonen. Trykk "handling" å plante bomben og motta Ghost prestasjon.