Hvordan få gjennom å flytte plattformer i Path of Hades

God of War er et action adventure-spill utgitt for Sony PlayStation 2. I dette spillet vil du spille som Kratos, en kriger i tjeneste for de greske gudene på Olympen. I bytte for sitt liv, Kratos lovet sin trelldom til God of War Ares. Men Ares triks Kratos til å drepe sin egen familie. Plaget av skyldfølelse og nå kjent som "Ghost of Sparta" Kratos må nå stoppe Ares fra å ødelegge byen Athen. Som Kratos, vil du møte kamp og puslespill elementer i spillet. Du må overvinne disse hindringene for å gå videre i eventyret som "Ghost of Sparta».

bruksanvisning

1 Fullfør Arkitekt grav nivå. Ares vil innse at Kratos har funnet Pandoras eske og vil skyte en søyle mot Kratos og drepte ham. Dette vil sende Kratos ned til dødsriket.

2 Krysse en sti av bein foran deg for å lagre spillet ditt. Du vil se en kiste, åpne den for å fylle din helse med de to kistene foran deg.

3 Ta plattformene til høyre. Når du har nådd en andre brystet, ta plattformen til venstre til du har nådd en stor plattform. Du vil møte demoner må du kjempe beseire dem. Fortsett ned plattformen til du ser et spinnende stang med kniver festet til den. Du må gå av stangen uten å berøre noen av bladene og gå til høyre.

4 Gå til plattformen på høyre side og åpne kisten med den røde orbs inne. Følg stien til høyre og du vil se en annen kiste full av røde orbs.

5 Head tilbake mot stor plattform med spinnende stang. Gå over til venstre. Fortsett mot venstre til du ser en pol på høyre side. Gå mot stangen, og du vil nå et Lagre Point og en annen helse brystet.

6 Hoppe på bevegelige plattformer og drepe fiender som blokkerer veien. Fortsett hele veien opp til du kommer til en vertikal stang. Flytt opp den vertikale stangen forsiktig og langsomt siden bladene vil stikke ut på tilfeldige tidspunkter. Hvis Kratos blir truffet av en kniv, vil han bli slått ned til bunnen.

7 Nå toppen plattformen, og du vil møte en annen Bladed pol. Drep fiender og gjøre opp den andre polen. Nå toppen og bruke Lagre Point og igjen fylle din helse og magi. Hopp over plattformene og drepe fiendtlige mobs. Hold deg i bevegelse på tvers av plattformene til du kommer til et tau. Bruk den til å klatre ut av Hades Temple og for å flytte for å gå videre til neste nivå.