Hvordan få Past Mythology Island

"Poptropica" er et online spill rettet mot barn. Det regningene seg selv som en trygg online opplevelse der barna kan spille spill, løse gåter og kommunisere med hverandre. Som en spillbar figur i verden av Poptropica, reiser du til forskjellige øyer og fullføre oppdrag og beseire sjefer for å låse opp andre områder av spillet og spesielle poster. Ett sted, Mythology Island, i oppgave å bekjempe den greske guden Zevs før øya kan bli vedtatt.

Bruksanvisning

1 Åpne "Poptropica" og logg deg på kontoen din. Skriv Mythology Island. Skriv inn Olympus Museum til venstre. Reis til til høyre og hoppe opp for å nå statuen av Poseidon. Plukk opp sjøstjerner som er på sitt ansikt,

2 Avslutt museum og reise til høyre. Skriv inn det første templet og reise til høyre. Plukk opp et rør rør. Gå tilbake til venstre og aktivere statuen av Euterpe. Hennes er statuen holder en lignende siv rør. Spill notatene hun lærer deg å lære sangen hennes.

3 Avslutt tempel og reise venstre. Gå forbi museet og skriv skogen. Klatre Tree of Immortality ved å hoppe fra gren til gren. Bounce på slanger og sopp å klatre høyere. På toppen, en Satyr deg i oppgave å samle inn 10 potter av honning i et minutt. Gjør dette for å få tilgang til en skjult sti hvor Zevs vises, og ber deg om å samle fem elementer. Klatre ned treet og snakke med Athena som nå vises.

4 Kryss broen til venstre og gå til du ser en sfinks. Denne skapningen vil vannet strømme fra akvedukter som omgir den. Klatre opp og bruke styrespakene og tre porter for å starte strømmen av vann. Gå tilbake til sfinksen for å få den hellige Flower. Klatre opp i treet som er her og samle granatepler. Klatre ned til bakken.

5 Tilnærming hulen til venstre for sfinksen hage. Bruk din siv rør og spille de fargede sedler som tilsvarer de fargede låser på hulen inngang. Etter at døren åpnes og Minotaur ønsker deg velkommen på innsiden, inn i hulen og flytte rett langs toppen til du kommer en kjede. Følg labyrint bane nedover fra denne kjeden.

6 Fullfør de tre utfordringene i labyrinten. For den første utfordringen, fjerne seks bein forlater ordet "TEN" stavet ut av de ni bein som gjenstår. Hoppe over skorpionen pit for å fullføre den andre utfordringen. Den tredje utfordringen er ferdig ved å klikke på slange tre ganger så det spretter ut av sine hull. Etter endt utfordringene, er du fri til å ta ringen fra nesen av minotaur.

7 Avslutte hulen og gå tilbake til Grove templer, hvor du fikk siv røret. Reis til høyre forbi tempelet til du kommer heiser til Poseidons tempel. Bruk dem til å komme inn i templet, og deretter plassere sjøstjerner på alteret. Gå gjennom døren som åpnes. Snakk med Afrodite og fullføre sin test. Svarene er Ares, Hermes, Afrodite, Artemis og Hestia. Samle speilet fra Afrodite og dykke ned i vannet og inn i labyrinten.

8 Reis rett langs toppen av labyrinten og deretter ned til høyre til du kommer til bunnen. Flytt til venstre inn i Hydra Cave etter flytte perle over inngangen. Bekjemp hydra ved å hoppe på sine hoder som de blir kastet mot deg. Grab en skala fra den falne skapning. Bruk speilet for å ta deg tilbake til stranden og avslutte Poseidons området. Reis til venstre og gå nedover i Hades 'rike.

9 Sett granatepler du samlet tidligere på alteret, og hoppe inn i pit som åpnes. Ride båten som du lander på nedover elven Styx samtidig unngå hindringer. På slutten av båtturen, spille sangen du lært av Euterpe å sette Cerberus å sove. Nappe en av hans værhår etter at han har sovnet. Bruk speilet og gå tilbake til Olympus Village og gå til venstre til Tree of Immortality. Snakk med Athena og montere elementene sammen for å avsløre en hemmelig melding. Zeus ser nå ut for å stjele elementer, og Athena tar deg tilbake til landsbyen.

10 Snakk med Hercules å få ham til å bli med deg. Bruk speilet for å gå tilbake til Hades. Hercules vil fjerne en stor stein slik at du passasje til Hades tronsal. Han gir deg kronen. Bruk speilet igjen å revidere Poseidon. Hercules igjen åpner en passasje der Poseidon venter på å gi deg en trefork. Bruk speilet for å gå tilbake til Olympus Gate. Hercules bryter lås som gjør det mulig å konfrontere Zeus. Kjøp en pose med vind fra Wind vogn og bruke den til å reise opp i fjellet.

11 Tenn fire statuer av Zevs som ligger på toppen av fjellet. Etter Zeus vises, vil du begynne å fly rundt med makt til å skyte lyn. Brann på Zeus til hans helse meter utlades og han er beseiret.