Hvordan få til kaptein på Steamworks Island

Kaptein Ziggs 'Cabin er et rom du må snike inn mens du spiller gjennom hovedoppdraget på Steamworks Island i "Poptropica." I det hele tatt, er Steamworks Island en av de vanskeligste områdene i "Poptropica", og får til kaptein Ziggs 'Cabin er en viktig faktor i nivået vanskelighetsgrad. Før du kan få tilgang til kaptein rom, må du fullføre flere oppgaver for å finne de verktøyene du trenger for å komme forbi hindringer på veien.

Bruksanvisning

1 Spill gjennom spillet før du kommer inn i Ordførerens kontor. Det er ingenting her, men et maskinskrevet notat og et maleri. Grab notatet; du trenger nummeret på den for å åpne en dør senere. Gå ut av bygningen og hodet til venstre for å legge inn et nytt område.

2 Kjør forbi den første bygningen og fortsett til du kommer til en blå bygning. Gå inn det og passere gjennom rom til du finner en robot krabbe. Hoppe på krabbe, plukke den opp og få nøkkelen den synker. Ut av bygningen, og skriv den grønne bygningen til venstre.

3 Ride damp chute opp til taket. Gå på toppen av den gamle vintreet, og deretter plukke den opp. Forlate bygningen og gå hele veien til høyre for å komme tilbake til den første bygningen du passerte, noe som er Sully butikk.

4 Se på inventar i ryggsekken og bruke dampen batteri til konsollen for å få den i gang. Sett nøkkelen i døren for å starte et minispill. Følg instruksjonene på skjermen for å fullføre spillet.

5 Skriv Sully butikk og ringe i bjellen for å våkne opp roboten. Gå til boksen til venstre og ta gummihammer. Forlater butikken, og roboten vil bli med deg. Backtrack til Main Street, og deretter hodet til høyre for å komme til The Hub.

6 Ta robot krabbe ut av sekken. Sprocket vil ta roboten krabbe og bruke den til å tillate passasje gjennom luken, ned til neste område. Flytte sammen rørene til du støter på en plante monster. Ta den gamle vine ut av sekken for å beseire monsteret.

7 Fortsett langs rørene for å nå nedre venstre side av rommet. Aktivere maskinen her for å spille en annen mini-spill. Følg instruksjonene på skjermen for å fullføre spillet, og deretter gå tilbake utenfor.

8 Gå til høyre og hoppe på våren. Trekk i hendelen og deretter hoppe ned igjen til gatenivå. Gå til venstre til du finner noen vinstokker. Klatre dem opp til neste nivå, og deretter hoppe på den bevegelige plattformen. Hoppe fra plattform til den gule røret.

9 Hopp opp på ventilen av damp for å komme til området til øvre venstre. Hodet hele veien til venstre og klikk på heisen. Smelle vinduet stengt når anlegget monster angrep Sprocket. Klikk på urskiven under maleriet til øverst til høyre.

10 Klikk bevegelige ringer for å stoppe dem på de riktige tallene for å matche kombinasjonen på arket du plukket opp tidligere. Dette låser opp døren til høyre, noe som fører til Captain Ziggs 'Cabin.