Hvordan få til Lighthalzen Dungeon i "Ragnarok"

Hvordan få til Lighthalzen Dungeon i "Ragnarok"


Lighthalzen er en av de mindre byene spredt om i verden av "Ragnarok Online." Lighthalzen, som andre byer, er fylt med ikke-spillbare figurer (NPC), butikker og et enkelt dungeon. Den Lighthalzen dungeon er en del av laboratoriet søken og regnes som et høyt nivå dungeon. Du må ha en karakter som er minst på nivå 60 for å starte søken som gir deg tilgang til Lighthalzen dungeon.

Bruksanvisning

1 Bruk din verdenskart til å reise til Lighthalzen byen.

2 Finn Piciburn eller Fishbone innen Lighthalzen. De kan bli funnet på koordinater (341, 224). Snakk med en av karakterene.

3 Snakk med Piciburn eller Fishbone om og om igjen før de ber deg om å finne 20 Jellopies. Fortell dem at du vil hjelpe dem og deretter avslutte samtalen.

4 La Lighthalzen og hodet til en av de ville områder med vill monster gyter. Finn et sted på kartet der Drops, Poring eller Mime Monkeys gyte og drepe dem. Plukk opp noen tyvegods de slippe.

5 Drep monstrene før du har kjøpt 20 jellopies, enn hodet tilbake til Lighthalzen.

6 Snakk med den karakter som ga deg oppdraget og velg "Gi jellopies" for å gi ham alle de jellopies i inventaret ditt. Du vil bli transportert til et rom med teleporters.

7 Type "/ der" når du går inn i portalen rom. Du vil bli presentert med koordinater som viser deg hvor du er på kartet.

8 Ta noen av portaler i én retning og skriv "/ der" hver gang du går inn et nytt rom til du finner en av disse rommene: (10, 74), (66,18) eller (10,18). Ta sør portal og deretter vestportal hvis du finner det første rommet. Ta nord portal og deretter vestportal hvis du finner det andre rommet. Ta sør portal deretter vestportal hvis du finner det tredje rommet.

9 Søk under pulten i det nye rommet for å få en kort stokk. Søk under sengen i samme rom for å få en annen kort stokk.

10 Sett pinner sammen til en lang pinne. Bruk lang pinne under sengen for å få en kubemodell.

11 Se inni koppen som sitter under bordet for å få en rusten nøkkel.

12 Bruk den rustne nøkkelen på sokkelen for å låse opp skuffen og få en grønn nøkkel.

1. 3 Bruk den grønne knappen for å åpne skapet på baksiden av rommet og få polygonmodellen.

14 gjennom papirene på gulvet søke til du finner den røde knappen.

15 Åpne skuffen under kjemikalier for å finne en liten kniv.

16 Klikk på bildet på veggen og bruke den lille kniven for å se tallene bak maleriet. Skriv disse tallene ned som de varierer fra spiller til spiller.

17 Klikk i boksen på veggen langt for å åpne den og ta øksen.

18 Bruk øks på trefat å finne den hemmelige kupé. Du må oppgi en kombinasjon av tall for å åpne denne avdelingen. Skriv inn tallene du fikk fra bildet arrangert fra laveste til høyeste.

19 Ta den gule nøkkelen fra hemmelig rom og bruke den på generatoren.

20 Bryt lyspære i lampen ved siden av sengen og fjern den sorte tasten. Bruk den sorte knappen på reagensglass og du vil få ellipse modell.

21 Klikk i boksen under sengen for å finne den er forseglet stengt. Bruk modellene du har samlet på hullene i boksen for å låse opp boksen og ta lab tillatelsen, gir deg tilgang til Lighthalzen dungeon.