Hvordan få til slutten av Otka Island i "Golden Sun: Mørk Dawn"

I "Golden Sun: Mørk Dawn", spillet slutter ikke etter at du har slått den endelige sjefen. Otka Island er et hemmelig område beregnet for høyt nivå tegn, og det bare åpner for post-game leting. Når du har angitt Otka Island huler, må du gjøre din vei gjennom en skremmende labyrint fylt med skatter samt dead-end ruter. På labyrinten slutt, vil du møte den gamle djevelen, en av spillets mest mektige sjefer.

Bruksanvisning

1 Seil vest fra Tonfon til du kommer til en øy omgitt av en rev. Når en Whirlpool former, seile inn i den. Boblebad bærer deg over revet og gjør at du kan lande på øya.

2 Hode nord og står foran den barriere som blokkerer døren. Velg Sol Blade elementet i varelager for å bryte barrieren. Fortsett gjennom døren og inn i labyrinten.

3 Gå nordover fra inngangen, deretter sving til venstre og kjør nordover nedover den lange hallen.

4 Ta til venstre i krysset, og deretter gå vestover og følg stien nord.

5 Leder nordøst, og deretter gå øst til du treffer en vegg.

6 Gå nordover, og deretter hodet øst i krysset. Gå sørover og følger den ytre bane rundt omkretsen av rommet.

7 Gå sørover til du treffer en blindvei. Gå vest, nord og vest igjen.

8 Fortsett vestover til du kommer til et veikryss, og deretter gå nordover for å angi spare plass.

9 Lagre spillet, deretter nord å gå inn i gamle Devil sjefen rommet.

Hint

  • Finn Sol Blade i den siste delen av Apollo Sanctum før kjempe den endelige sjefen. Sol Blade er den mektigste sverd i spillet, og bare Matthew kan utstyre den som et våpen.
  • I Otka Island labyrinten, kan du finne flere elementer, inkludert Mythril Silver, en Psy Crystal og Triton Ward.
  • The Ancient Devil er svak mot vinden element og har over 11 000 HP. Han har også evnen til å innkalle Haures. Hvis Haures forgifter figurene dine, vil de miste ca 200 HP per tur.