Hvordan får du til Puppet i "Saw" for PS3?

Den opprinnelige "SAW" spill for PS3 ikke har mye av Billy, Jig Saw skumle marionett, men dette endret seg med oppfølgeren "SAW II. Flesh and Blood" I spillet er det syv skjulte Billy dukkene at spillere kan lokalisere å låse opp ekstra hint i spillet og tjene prestasjoner på PS3. Finn alle syv med letthet og deretter konsentrere seg om å løse resten av "Saw" oppgaver gjennom hele spillet.

Bruksanvisning

1 Gå inn i rommet i første nivå med en farget hengelås på døra. Hver numerisk oppføring på låsen har en fargekode på den. Gå rundt til de andre rommene med klokker på veggen. Husk timen på klokken og fargen rommet den er i. Gå tilbake til låsen og angi de tre numrene. Inne i rommet finner du den første marionett.

2 Gå gjennom dørlåsen puslespillet for å gå inn i gangen av forlatte hjem. Den første døren til venstre har en lås, og inneholder andre marionett. Kjør inn i bakrom på høyre og slår på varmtvannsberederen. Gå inn i rommet med vasken og slå på vannet for å lage damp. Dampen vil vise det tresifrede låsekoden. Skriv inn koden for å åpne rommet og få tilgang Billy dukken.

3 Gå av vareheis og hodet ned i gangen til du finner den låste døren. Gå rett over den låste døren og gå inn i rommet med ingen lys. Bruk lommelykt for å se på de tre rutenett på veggen. Tell enkle tall på veggen til du finner noe som sifret mangler i hver boks. Husk tallene og legge dem inn i låsen for å få tilgang til dukketeater.

4 Kjør opp trappen i bur rommet. Kjør over gangen og finne symbolene på veggen. Bøy hodet og lese romertall. Husk hvilke nummer som kommer etterpå og gjenta for de neste to delene av tall. Skriv inn tallene inn i låsen og hente dukken i hjørnet av rommet.

5 Trykk på knappen for å åpne elektrisk dør i kjelleren på lageret. En maskert mann i en piggete hjelm vil kjøre mot deg. Flytte ut av veien og kjøre inn i rommet. Husk det tresifrede koden. Kjør mot rommet med det røde lyset. Oppgi kombinasjonen og deretter få dukken under lyset.

6 Kjør bak trappen etter at du samler den tiende tape i "Carla" nivå. Hodet ned den mørke gangen under trappen og inn i åpent rom. Grab dukken plassert i stolen.

7 Finn den store veggen fylt med klokker. Følg stien fra klokken hendene til du kommer til en blindvei. Husk timetallet og gjenta dette for to andre veggene. Gå ned i gangen og opp trappen til låst rom. Skriv inn i de tre sifrene og du vil endelig slutt dukken plassert i dette rommet.