Hvordan får jeg "Call of Duty 5" til ikke å sakke på min PS3?

Hvordan får jeg "Call of Duty 5" til ikke å sakke på min PS3?


«Call of Duty: World at War», eller «Call of Duty 5," er et svært populært oppføring i «Call of Duty» -serien er utviklet av spillet studio Treyarch. Selv om de fleste spillerne er tiltrukket av spillets flerspiller aspektet, noen spillere får problemer med ventetid eller "lag". Lag er et problem i hvilket nettverk responstid er svært høy, noe som forhindrer spilleren fra å sende meldinger eller innganger til serveren på en riktig måte. Lag kan alvorlig hindre spillytelse, samt enjoyability av spillopplevelsen. Lag er et alvorlig problem, og selv om det er flere måter å løse lag, er ingen garantert å fungere. Husk at ingen i spillet verktøy for å hjelpe med nettverk for PlayStation 3; alle metodene diskutert utføres ut av spill.

Bruksanvisning

1 Kontroller at alle datamaskinene i nettverket ikke er i bruk, og er slått av, slik at de ikke har tilgang til nettverket du skal bruke når du spiller «Call of Duty». Ved å fjerne brukere fra nettverket ditt, reduserer du belastningen på nettverket og øke den tilgjengelige båndbredden i nettverket ditt. Den ekstra båndbredden vil tillate deg å overføre mer data raskere, slik at spillytelse for å forbedre.

2 Koble PS3 direkte til ruteren med en Ethernet-kabel. Ved å koble direkte til ruteren i stedet for over en trådløs tilkobling, vil tilkoblingen være bunnsolid, slik datapakke faller på slutten din. Overall, en direkte kabelforbindelse vil redusere ventetid og eliminere trådløs relatert forbindelse tap, bidrar til å redusere etterslepet.

3 Observer antall trådløse nettverk som er tilgjengelige i ditt område ved å konfigurere det trådløse nettverket på "System" kolonnen i PlayStation 3 hovedmenyen eller XrossMediaBar (cross-media bar, eller XMB). Hvis det er mange trådløse nettverk i ditt område, spør nettverksadministratoren for å skifte kanal på ruteren. Det er en stor mulighet for at alle dine lokale nettverk opererer på samme kanal, bremse dataoverføring.