Hvordan finne ut Alle 20 hieroglyfene i Assassin Creed 2

Ubisofts "Assassins Creed" videospill serien blander spennende action og eventyr i stealth-basert gameplay. "Assassins Creed 2», utgitt for Xbox 360 og PlayStation 3 i november 2009 og PC i mars 2010 og vurdert "Mature" av Entertainment Software Rating Board, tillater spillere å oppleve den italienske renessansen gjennom øynene til en trenet morder. Mens du spiller er det 20 hieroglyfene som du kan finne. Disse Glyphs gi oppgaver som spilleren må løse for å låse opp noen av spillets skjulte historie.

Bruksanvisning

1 Løs den første puslespillet ved å velge de fem maleriene som alle har epler i dem. Sporene som er gitt er "core" og "plukke" og er markert med rødt.

2 Løs andre puslespillet ved å rotere tre puzzle hjulene før du har fullført de tre bildene som viser dronning Elizabeth, Napoleon og George Washington.

3 Løs den tredje puslespillet ved å finne og synliggjøre skjulte eple i de tre bildene. Den første er funnet på gulvet, det andre er funnet ved venstre hånd opp-ned Houdini, og den tredje er funnet på høyre arm av Gandhi.

4 Løs den fjerde puslespillet ved å finne de skjulte bildene i bildene. Den første er funnet i løpet av de bazooka; den andre er på hjelmen av soldaten i bakgrunnen; den tredje er funnet i rifle blir holdt opp til venstre av offiserene; og den fjerde er funnet i hånden til en av skapningene i øvre høyre hjørne.

5 Løs den femte puslespillet ved å velge malerier som har noe til felles. Det første settet med malerier har hintet "cut", så markere maleriene som inkluderer sverd. Det andre settet har hintet "lean", så markere maleriene som inkluderer staber.

6 Løs den sjette puslespillet er et annet sett med puslespill ringer. Roter det første hjulet i denne rekkefølgen: først ringe rette 10 ganger, andre ringen igjen tre ganger, fjerde ring høyre en gang, og femte ring rette tre ganger. Roter andre hjulet i denne rekkefølgen: første ringen igjen tre ganger, tredje ring igjen en gang, fjerde ringen igjen fire ganger, femte ring høyre en gang.

Roter tredje hjulet i denne rekkefølgen: første ringen igjen tre ganger, andre ring høyre to ganger, tredje ring høyre en gang, fjerde ring riktige sju ganger, femte ring igjen en gang, og andre ring igjen tre ganger. Roter fjerde hjulet i denne rekkefølgen: første ring riktige fem ganger, andre ring riktige fire ganger, tredje ring høyre en gang, fjerde ring venstre to ganger, femte ring venstre to ganger, og andre ring rett to ganger.

7 Løs den syvende puslespillet ved å fullføre de to bilde gåter. Den første kan løses ved hjelp av hint "rød" for å markere malerier hvor rød er den dominerende fargen. Den andre kan løses ved å markere venstre side av Jesu hofter.

8 Løs den åttende puslespillet image satt ved først å markere Czar Nicholas 'ansatte. Marker Joan of Arc sverd i det andre bildet. I det siste bildet må du først flytte fyr på bildet av Joan of Arc og deretter Rasputin på Czar Nicholas 'bilde.

9 Løs den niende puslespillet ved å løse bildesett. Det første bildet er løst når du flytter markøren over Houdini overkropp. Løs det andre bildet når markøren er over Gandhi hjerte. Det tredje bildet er løst når seks i den røde hjulet dreies over en i grå hjulet, og skriv deretter inn følgende kode: "867, 312."

10 Løs den 10. puslespillet ved å fylle bildesettene som følger med. Marker Lunar Lander i det første bildet. Flytt ringene å justere alle kanalene i det andre bildet ved å rotere den femte ringen igjen seks ganger, andre ringen igjen fire ganger, fjerde ring høyre tre ganger, og tredje ring igjen fem ganger. I det siste bildet, flytter du markøren mellom flagget og astronauten fot.

11 Løs det 11. puslespillet image satt ved å bevege lyn over pærer å slå dem på i det første bildet. Markere rommet mellom de to vinduene ved bunnen av tårnet for å løse det andre bildet. For det endelige bildet, flytter courser på Tesla fang.

12 Løs den tolvte puslespillet image satt ved først å flytte fire i den røde hjulet over en i den grå hjulet i koden hjulet og legge inn "917, 240." For det neste bildet ved å flytte dollartegn over lyspærer. Deretter markere ballen i boksen blir holdt. For den endelige puslespillet, skriv inn følgende kode: "139, II *, III, jeg **".

1. 3 Løs den 13. puslespillet satt ved å skrive inn følgende kode "529, sirkel / firkant / kvadrat, sirkel, trekant". På neste bilde, trykk på den røde knappen. For den siste, bruk geigerteller for å bevege seg til bunnen av skjermen litt til venstre for midten.

14 Løs den 14. puslespillet ved å velge bilder av kvinner som har sex med guder (noen guder er forkledd som dyr).

15 Løs den 15. puslespillet satt av første roterende tredje ringen høyre to ganger, den femte riktig fire ganger, den fjerde retten fem ganger, den femte venstre fem ganger, deretter andre til venstre fem ganger, og den femte ringen riktige fem ganger. I det neste bildet ved å flytte "Assassin" logo over mål.

16 Løs det sekstende puslespillet image satt ved først å bevege markøren over ordet "Tunguska." På det neste bildet, flytter du markøren til de ansatte og dra den inn på Tesla.

17 Løs 17. puslespillet image satt ved først å skrive inn følgende kode: ". 791, symbol som bøyer seg fire ganger, symbol som bøyer seks ganger, symbol som bøyer seg åtte ganger" For det neste bildet, finn "Assassin" symbol i bunkeren øverst til høyre på skjermen.

18 Løs det 18. puslespillet ved å først skrive inn følgende kode: "603, tre tre-lignende symboler, <etterfulgt av fem trelignende symboler, <<< etterfulgt av en tre-lignende symbol." For det neste bildet, flytter du markøren over nevrotransmittere å lyse dem opp.

19 Løs det 19. puslespillet image satt ved først å velge alle bildene som har solen i dem. I neste bilde, finner Earth i solen i nedre venstre.

20 Løs 20. puslespillet bildesettet ved først å dreie den femte ring riktige ti ganger, den fjerde venstre to ganger, den tredje høyre to ganger, den andre rett fem ganger, og den første ringen til venstre tre ganger. Deretter markere øyet på toppen av maleriet. Plukk noen tre symboler. Flytt markøren over bein å montere skjelettet.