Hvordan Glem HM i "Pokemon: Yellow"

Hvordan Glem HM i "Pokemon: Yellow"


Skjulte Maskiner i Pokemon serien la pocket monsters å utføre spesielle ut-av-kamp teknikker for å navigere i verden. Ulempen med dette verktøyet er manglende evne til å erstatte en HM teknikk med en naturlig lært flytte, eller en teknisk Machine. Senere versjoner av Pokemon serien inkluderte en Move Deleter for trenere til å ha sin Pokemon glemme HMS, men "Pokemon: Yellow" har ingen slik tjeneste. Med hjelp av Gameshark koder, kan du endre din Pokemon trekk og overstyre lært HMS.

Bruksanvisning

1 Start "Pokemon: Yellow" spillet og plassere Pokemon du ønsker å endre på det første sporet av Pokemon roster. Sørg for å merke hvilke av de fire sporene HM farten er satt.

2 Lagre spillet ditt og slå av systemet. Start Game Boy med Gameshark plugget i.

3 Se i notatet ordtak som beveger sporet HM er satt. Hvis det er det første sporet, taste inn koden 01 ## 72D1. Hvis det er det andre sporet, taste inn koden 01 ## 73D1. Hvis det er den tredje sporet, taste inn koden 01 ## 74D1. Hvis det er den fjerde sporet, taste inn koden 01 ## 75D1. Se i Resource delen for de to-sifret flytte koder for å erstatte ## i hver kode.