Hvordan kan jeg stoppe Tank i kapittel 20 av «Uncharted 2»?

Ødelegge tanken i «Uncharted 2: Among Thieves" er en langvarig oppgave. Du vil tilbringe mesteparten av "Katt og mus" kapittel ganske enkelt å unngå dette pansrede trussel, men du vil få hevn på slutten. Først må du smette unna tanken som du gjør din vei gjennom forverret seg bygninger og fjellstier. Etter vellykket navigere i området, vil du støte på noen fiender med rollespill. Disse våpnene har ildkraft du må beseire tanken og avslutte kapittelet.

Bruksanvisning

1 Kjør til øvre høyre side av området når kapittel begynner. Ta ut de to soldatene underveis. Unngå veggen til venstre; tanken vil dukke opp her. Dart opp til huset fremover. Vent til Tenzin å låse døren, så ta tak i våpen fra innsiden.

2 Følg Tenzin opp trappen. Eliminer troppene oppå brennende hus, og deretter fortsette med Tenzin. Klatre over muren, oppe og rett til et åpent område. Tanken vil dukke opp her, så ikke nøl med som du dukke inn i smug på venstre side. Gå av stein skur og leder for trappa på motsatt ende.

3 Kryss røde trebro, og tanken vil ødelegge det. Kjør mot kameraet og hoppe inn i huset. Finne stigen innsiden, og deretter klatre opp og eliminere soldaten tvers over gapet. Hoppe over og fortsetter gjennom bygningen for å finne Tenzin. Hjelp ham fjerne bjelkene fra din vei.

4 Følg Tenzin over neste gap. Tanken vil komme gjennom veggen her, så kjøre nedover veien. Eliminer soldatene du møter langs lineær sti. Ta til høyre når tanken blokkerer veien, og klem den høyre veggen for å finne et gap mellom to bygninger. Kjør gjennom her, så shimmy langs veggen for å nå en gangvei.

5 Fortsett langs gangveien og tanken vil sprekke gjennom veggen. Klatre opp på slutten av gangveien, så hodet nedover stien. Gå opp trappen og inn i huset. Eliminer fiendene her og gå utenfor til baksiden av huset. Ta stige til taket.

6 Sende fienden opp på taket og ta hans RPG. Målrette tanken forsiktig, deretter fyre av RPG. Hopp over bygningene fremover for å finne en annen RPG-bærer soldat. Eliminer ham å gjenopprette RPG og skyte den på tanken.

7 Fortsett over bygningene til en zipline. Hopp på og skyv over gaten. Finn par av fiender her; hver har et rollespill. Skyt både rollespill på tank for å ødelegge det, og avslutter kapittelet.

Hint

• The Yak Horn Carving skatten er langs hovedbanen på det brennende huset. Sjekk rundt høyre hjørne i nærheten av våpen.
  • Etter at du hjelpe Tenzin fjerne rusk og navigere i gapet, kan du finne bronse Tsongkhapa statuen. Det er på banen i en alkove til venstre, i kort avstand ned fra der tanken blåser gjennom veggen.
  • Like etter at tanken nesten kjører utfor stupet, finn den tibetanske Trumpet ved å søke i tretak med flagg.
  • Etter avfyring andre RPG på tanken, plukke opp Gilt Tara Statue ved å finne den lille luken på taket. Skatten er i mosegrodd sted nedenfor.