Hvordan Kill the Big Blue Spider in Darksiders

Hvordan Kill the Big Blue Spider in Darksiders


Tilgjengelig for PC, Xbox 360 og PS3, «Darksiders» er et action adventure-spill. Du er krig, en av apokalypsens fire ryttere, og din oppgave er å finne ut hvem som startet i slutten av verden uten deg. Nær spillets slutt, er War hoppet og fanget av edderkopper. Awakening i Iron Canopy, må War vasse gjennom edderkopper å nå Silitha. Men står i veien, før de nådde dette nivået sjef, er en blå edderkopp som vi kaller Big Blue. Du må utrydde Big Blue før du kan fortsette på din søken.

Bruksanvisning

Bygge opp karakteren din

1 Klar for kamp. Noen spill oppfordrer deg til fart gjennom, unngå slåsskamper når det er mulig. "Darksiders" er annerledes. Krig kan tilpasses ved å øke ljåen, sverd og Gauntlet ferdigheter og låse opp nye vrede ferdigheter.

2 Søk etter ditt miljø nøye. Det er sjele, vrede og helse kister å plyndre. Å gjøre dette bygger opp din karakters statistikk.

3 Battle defensivt i starten fordi Big Blue er tøff.

Læring Your Enemy

4 Undersøk Big Blue angrepsmønstrene. Denne sub-sjefen har tre favoritt-trekk: Stomp, Charge og puste.

5 Synkroniser med Big Blue. Når du ser Big Blue hoppe i luften, gjør War hoppe i luften. Big Blue er stomp angrep vil bare påvirke deg hvis du er på bakken. Som kampen utvikler seg, gjør Big Blue dette oftere.

6 Dash to ganger i motsatt retning når Big Blue kostnader. Big Blue elsker også å forhaste seg melee range. Som sin Stomp angrep, avtaler Charge utrolig mye skade. Det bør også unngås.

7 Slynge kjeden og ulempe en kokong. Mate kokong i Big Blue når han bruker sin tredje trekk, Pust. For å bruke Pust angrep, vil Big Blue stoppe og puste inn.

Drapet Big Blue

8 Vent til Big Blue å inhalere.

9 Mate ham en kokong.

10 Løpe rundt bak ham og bruke kjetting til å lukke med ham.

11 Angripe ham mens han spiser kokongen. Hvis han er ikke død, gå tilbake til å kjempe defensivt inntil Big Blue inhalerer. Deretter gjentar ved å mate ham en kokong og angripe ham til han er død.

Hint

  • Vær oppmerksom på dine omgivelser i løpet av kampen. Prøv å holde kampen i midten av rommet.