Hvordan lage Battle Games

Kamp spill nyte en rik tradisjon i historien om amerikanske spill tidsfordriv. Fighting og krigsbasert scenario spill tillater spillere å nyte gleden av både strategisk planlegging og imaginære eller historiske fantasy innstillinger. Hvis du er en dedikert gamer, kan lage ditt eget spill være en fin måte å uttrykke din takknemlighet for denne hobbyen når du oppretter din ideelle, tilpasset gameplay.

Bruksanvisning

1 Avgjør om du ønsker å opprette en table-top krig simulering spillet (som Risk), eller en bok basert, ett-tegns rollespill (som Dungeons and Dragons). Du kan oppleve at din ideelle spillet har aspekter av begge deler, og er et sted i mellom.

2 Bestem antall spillere du vil spillet å imøtekomme. Hvis du planlegger å markedsføre og selge spillet, gjøre tallet så fleksible som mulig. Rollespill generelt krever minst tre spillere, og er den mest underholdende med større tall. Table-top krigsspill, men er ofte best når den spilles med to spillere, og kan bli ganske komplisert i forhold til regler og spillmekanikk når mer er lagt til.

3 Sett en stopper mål for spillerne dine. I et rollespill, er dette i stor grad basert på historien du opprette og målene og utvikling av karakterene innenfor denne tomten, mens en krig simulering vanligvis har det endelige målet av erobringen av "verden" (kartområder på et brett ).

4 Lag en grunnleggende system av kamp. I rollespill, er kamp tradisjon vanligvis basert på faktorer sjanse (som bestemmes av ruller terningene) kombinert med karakterenes kjøpt våpen, ferdigheter og rustninger (representert ved punkter). I en krig simulering, men kamp kan være basert på å få "land" og "tropper" på bekostning av andre spillere 'miste dem.

5 Utvikle forbedringer for kampferdigheter og måter å tjene dem. Uansett hvilket format du jobber med, må mulige mål for tegn utover den grunnleggende "vinne spillet" objektiv. Vanligvis dette kommer i form av bonus ferdigheter eller forbedringer som spilleren tjener gjennom gameplay og kan bruke til å øke sine fordeler i konkurransen. Opprette mål som dette gir spillet mer fasetter, samtidig som spillerne å tilpasse sin tilnærming til å prøve å vinne.

6 Lag utfordringer og potensielle ulempene for spillerne. Som belønning og forbedringer, mulige hindringer gjør spillmorsommere og variabel. Betrakt et system der visse bonuser til en spiller opprette ulempene til en annen; for eksempel, kan du gjøre det mulig for spillere å kjøpe hverandres våpen eller soldater.

7 Test spille spill med venner og få tilbakemeldinger. Dette er spesielt viktig hvis du prøver å markedsføre og publisere spillet ditt. Vær forberedt på å oppmuntre og jeg aksepterer ærlige tilbakemeldinger, så det er veldig vanskelig å få alle aspekter av spillet som arbeider i en balansert og behagelig måte i første omgang.