Hvordan lage den Extreme Powerbomb i "Smackdown vs. Raw 2011 "
"Smackdown vs. Raw 2011" er den siste i THQ langvarige Smackdown bryting simulering-stil spill. Siden 2007-versjonen har en funksjon som heter "Create-A-Finisher" vært en del av spillet, slik at spillerne å manipulere pre-laget nøkkelbildesekvenser for å skape nye avslutningsbevegelser for sine opprettet tegn. Når du oppretter spillerne, det er svært få grenser, utenfor hvor mange animasjoner kan stables for å lage ett trekk.
Bruksanvisning
1 Velg "Create-A-Finisher" fra "Opprett Modes" -menyen. Opprett en ny etterbehandler, velg deretter "Front Grapple" som det første trekket.
2 Velg "Gut Kick" som den andre sekvensen på standard hastighet (100). Det er fire flere sekvenser:
Powerbomb Clutch -> Powerbomb Lift -> Jackknife Drop -> Tigerbomb Impact
Alle er med standard hastighet.
3 Forhånd farten for å se om animasjonen ser glatt nok. Vanligvis kan du endre vinkelen, hastighet og rekkevidde av animasjonene til å finpusse hva slags visuelle virkningen de har, som du enkelt og greit kan forhåndsvise hver gang du gjør en endring. Velg "Avslutt" for å godta farten, deretter navnet "Extreme Powerbomb."