Hvordan lage en "Counter-Strike: Condition Zero" kart for Free

Valve er utvikleren av Source Engine og alle spill bygget på det. For eksempel, det utviklet "Counter-Strike: Source" i 2004 og dens utvidelsespakken, "Condition Zero." The Source Engine fikk sitt navn fordi det er åpen kildekode, og Valve lar alle som eier en kilde spill for å endre den ved hjelp av Source SDK Tools, nedlastbare bare gjennom Steam. Du må laste ned Source SDK Tools, et gratis program for å lage kart for "Counter-Strike:. Condition Zero"

bruksanvisning

Installer Source SDK Tools

1 Start Steam.

2 Klikk på "Tools".

3 Dobbeltklikk på "Source SDK Tools."

4 Klikk "Install".

Opprette et Floor

5 Klikk på kuben i verktøylinjen.

6 Klikk på nettet og dra musen før rommet er ønsket størrelse.

7 Trykk på "Enter" -tasten, styrket gulvet og skape objektet.

Avslutte Room

8 Hold nede "Shift" -tasten. Klikk nylig opprettet boksen og dra den bort. Holde nede "Shift" -tasten triggere kloning stedet for å flytte boksen.

9 Endre størrelsen på klonet bokser, med de omkringliggende hvite boksene, for å skape riktig størrelse vegger.

10 Klikk og dra hver vegg slik at den hviler ved siden av gulvet, ikke tillater noen hull mellom de to.

11 Klone gulvet enda en gang, men ikke endre størrelse. I stedet drar den opp til toppen av veggene, forsegling rommet og gjør det til en enkel brukbare kart.

Hint

  • Opprette kart kan være en komplisert affære. Men Valve opprettet den offisielle SDK wiki, som kommer med dokumentasjon på hvordan å skape noe innenfor motorens grenser (se Ressurser).