Hvordan lage en D & amp; D kampanje med to personer

Hvordan lage en D & amp; D kampanje med to personer


"Dungeons and Dragons" kan være en av de mest kreative, fantasifulle og engasjerende spill å spille. Imidlertid kan moro være vanskelig å oppnå når det er bare to spillere. I de fleste rollespill, er en gruppe på fire til seks personer ofte best slik at hver person kan spille en bestemt karakter av hans eller hennes egen kreasjon. Disse tegnene så kampanje sammen guidet gjennom eventyret av en spilleder. Heldigvis finnes det ulike metoder for å spille en vellykket "Dungeons and Dragons" spillet med bare to spillere.

Bruksanvisning

1 Bestem hvilke person vil spille som Dungeon Master og som person vil være den spilleren. Både mennesker bør være ærlig med hverandre om hvor mye arbeid han eller hun ønsker å sette inn i spillet fordi Dungeon Master er ansvarlig for å lage hele kampanjen og kjører hele eventyret for den andre spilleren. Den person som liker å være ansvarlig, spille ulike nonplayer figurer og monstre, og blir fortelleren, samt å ha ansvar for planlegging eventyret bør være Dungeon Master. Spilleren som ønsker å fylle skoene til en enkelt tegn på at han eller hun vil forme løpet av flere opplevelser bør bestemme seg for å være den spilleren.

2 Rull opp en karakter, ved hjelp av terninger og instruksjonene i "Player håndbok", for spilleren. Spilleren og Dungeon Master bør diskutere bakgrunnen av karakter, hans eller hennes fysiske og mentale egenskaper, og karakterens personlighet. Ting som rase, klasse og attributt evner bør avgjøres også. Når karakteren har blitt opprettet, skal Dungeon Master begynne å tenke på hvordan han eller hun kan bruke spilleren karakter som sentrum stykke av kampanjen.

3 Planlegg kampanjen ved hjelp av "Dungeon Master Guide" og "Monster Compendium." The Dungeon Master har for å skape en verden, med bakgrunn, personlighet og rolle karakter skapt av spilleren. The Dungeon Master bør lage en rekke nonplayer tegn for spilleren å samhandle med og kanskje til og med bli med spilleren på hans eller hennes søken. Denne måten de ulike ferdighetene til ulike figurklasser vil være til stede for spilleren å dra nytte av på søken. Den viktigste fordelen med å spille med bare to personer er at kampanjen kan dreie spesielt rundt spillerens karakter.

4 Spille ut et eventyr. Når spillet begynner, kan Dungeon Master velger å bruke ferdiglagede solo eventyr. Disse kan være lett å finne ved å søke "D & D solo eventyr" på nettet. Noen er også fritt tilgjengelig for bruk av sine skapere. Den viktigste nøkkelen er å sørge for å skreddersy eventyr til bakgrunn og personlighet av spilleren.

5 Bygg på det første eventyr. Når spilleren har hatt en sjanse til å la hans eller hennes karakter vokse, vil kampanjen begynne å kjøttet seg ut. Ved å la spilleren har fri vilje enn der han eller hun velger å utforske og hvem han eller hun kommuniserer med, vil Dungeon Master har en idé om hva aspekter av kampanjen må mer ferdig utviklet når planlegging av fremtidige opplevelser.

Hint

  • Pass på å ikke inkludere nonplayer tegn som overtar lederrollen i gruppen på eventyret. Høydepunktet av å spille en kampanje med to spillere er i søkelyset av hele spillet bør være på hovedaktør karakter. Sørg for å alltid holde spillet sentrert tydelig på spilleren. Han eller hun bør være å gjøre beslutninger som fører de ulike andre nonplayer tegn gjennom søken; ellers, er spilleren bare se på Dungeon Master handle ut hele eventyret alene.