Hvordan lage en Flash Game Trainer i VB

Spill trenere er spesielle bedrager som, når den brukes til et spill, gi deg en urettferdig fordel i spillet. Dette er nyttig hvis du står fast i et spill, og det er ingen innebygd bedrager, som ofte er tilfelle med Flash-titler. Mens det er dedikert jukse programmer som automatisk kan opprette trenere, er det mulig å lage din egen. Du må vite hvordan du bruker Visual Basic og fortrinnsvis ha en kjennskap til Actionscript programmeringsspråk også. Når du har mestret disse språkene, vil du være i stand til å lage trenere for eventuelle Flash-spill.

bruksanvisning

1 Last ned SWF Decom fra CNET hjemmeside. Du trenger dette programmet for å se variablene som finnes i Flash spillet. Installer programmet når nedlastingen er fullført.

2 Start Decom velg "Fil" og "Åpne" før du velger Flash spillet du ønsker å dekompilere. Minimer Decom når spillet har blitt åpnet.

3 Start kopi av Visual Basic og trykk høyre museknapp mens du fører musepekeren over verktøylinjen til venstre side av skjermen. Klikk på "Komponenter» fra lokalmenyen, og klikk på boksen ved siden av "Shockwave Flash". Klikk på "Apply" og deretter "OK".

4 Klikk på det nye ikonet som vises på verktøylinjen; Dette vil være den Shockwave Flash komponent. Klikk på hoved Visual Basic-skjermen, og mens du holder nede venstre museknapp dra markøren til høyre for å skape en firkantet boks. Gjør størrelsen på boksen omtrent samme størrelse som den Flash spill du ønsker å opprette trener for.

5 Type "Flash" i "Name" -kategorien av eiendommer menyen for plassen du opprettet. På eiendommer menyen, klikk på "kategorisert" -fanen og klikk deretter på "+" tegnet ved siden av menyen "Diverse". Dette vil utvide utvalget, og avslører et menyvalg som heter "Movie" (rett over "MovieData").

6 Lim inn nettadressen til Flash spillet inn i boksen ved siden av "Movie". Den enkleste måten å finne nettadressen til Flash spillet er å høyreklikke på websiden det er innebygd, og velg "Vis Page Info". Deretter klikker du på fanen "Media" og se etter filen med "SWF" forlengelse. Web-adressen som vises ved siden av "location" for denne filen vil være URL for Flash spillet. Når du skriver inn URL Flash spillet vil bli vist på innsiden av Flash komponent du opprettet tidligere.

7 Maksimer SWF Decompiler og klikk på symbolet "+" ved siden av Flash spill navn på høyre side av skjermen. Klikk på symbolet "+" ved siden av "Handlinger" -mappen som vises. En liste over alle Actionscript som brukes i spillet vil bli vist.

8 Se gjennom listen over variablene i Action å finne de verdiene du ønsker å endre med din trener. For å få uendelig helse for eksempel vil du se etter verdien som lagrer helse i spillet. Samme for ammunisjon eller liv. Avhengig av personen som har programmert Flash spill disse verdiene skal være tydelig angitt i Actionscript.

9 Opprett en ny knapp i Visual Basic når du har funnet de variablene du ønsker å endre. Knappen er skapt ved å velge den fra komponentene menyen og plassere den i hovedvinduet. Gi knappen et navn ved hjelp av sin egenskaper menyen. Gjør navnet relevant for trener du lager; For eksempel, hvis din trener hindrer en karakter fra å dø kaller det "uovervinnelighet."

10 Dobbeltklikk på knappen du opprettet for å angi Action verdier for din trener. Enter "Ring ShockwaveFlash1.SetVariable." Variabelnavnet vil være verdien du fant ved hjelp av decompiler og verdien vil være mengden av liv, helse eller kuler du ønsker din trener til å skape. For eksempel, hvis variabelen du funnet kuler i et spill var "Shots" du ville bruke Action "Shots.999" for å gi din karakter 999 kuler når du klikker på Visual Basic-knappen. Hvis du ikke er kjent med Visual Basic og Actionscript kan du gjøre deg kjent med noen av de mest brukte kommandoer fra Gametrainers4u.

11 Klikk på "File" og deretter "gjør prosjektet" og lagre Flash spill til datamaskinen. Dobbeltklikk på Flash spillet filen for å teste den nye trener.