Hvordan lage en Halo Reach Invasion kart

En invasjon kartet i Halo Reach er ikke så vanskelig som å bygge et kart normalt i Forge-modus. Det krever bare litt mer arbeid i dybden og spesifikke punkter for å få et kart som er tilgjengelig og morsomt å spille. Her er et par retningslinjer for å bygge en morsom kartet for å spille i invasjonen modus.

Bruksanvisning

1 Bygg tre målene for hver fase av spillet. Først et territorium mål ved å plassere et objekt på kartet og gir det INV_OBJECTIVE verdi og definere området rundt det. For det andre, satt opp et område for angrep med INV_OBJ_FLAG verdi og CTF mål med den INV_OBJECTIVE verdi og også definere området rundt det. Til slutt, tildele en fase nummer én, to eller tre til hvert mål gjennom gyte Sequence feltet.

2 Sett opp tre spawn steder for hver av spillerne på den spartanske og Elite sider. En Initial spawn sted først for hver side når de starter kampen med enten rød eller blå. For det andre, sette opp en back gyte plassering for begge lagene slik at de kan gyte i forskjellige steder på kartet ved hjelp av INV_RES_ZONE verdi. Til slutt, sette opp en etappevis spawn sted ved hjelp av en INV_RES_P1 eller P2 eller P3 verdi, beskriver hver P hva teamet kan bruke den med 3 som begge lag.

3 Lag en sikker sone for kart siden kartet trenger grenser for å gjøre spillet morsomt. Ved hjelp av en Hard sikker sone vil drepe spilleren ved ankomst mens med en myk sikkerhetssonen, vil de ha 10 sekunder til å komme tilbake til kartet.

Hint

  • Legg ingen gjenstander på kartet for å gjøre kartet mer levende og morsomt.
  • Se på nettadressen i referansene for å gjøre objekter dukker opp mellom fasene.