Hvordan lage en Healing Cleric for Dungeons & Dragons

Geistlige er uten tvil den viktigste tegnet på noen Dungeons & Dragons spillet. Uten dem, karakterene har ingen evne til å helbrede etter en kamp. Problemet er at, som en hvilken som helst karakter klasse, kan en geistlig bygges godt eller kan være til skade for partiet. En av nøklene til å gjøre en god prest er å gjøre en som kan helbrede alle medlemmer av partiet tilbake til maks helsepoeng, og vil gjøre det uten å mase om det. En godt planlagt geistlig kan være en stor ressurs for ethvert eventyr part.

Bruksanvisning

1 Velg en guddom. Flere av de ulike guddommer tilby healing domene for sine prester, noe som gjør geistlige bedre på healing. Blant de beste guddommer for healere er solen guder, Lathander eller Pelor, avhengig av verden du spiller i.

2 Ta "Augment Healing" som en av de viktigste elementene. Dette feat gjør at geistlige til å helbrede som om han var et høyere nivå. I og med første nivå ånde staver, betyr dette at geistlige er healing mer skade.

3 Vurdere andre healing-baserte fgeats inkludert "Touch of Healing", som gjør at en geistlig å bare berøre en skadet person og helbrede lite antall helsepoeng. Selv om disse tallene er små er det ingen grense for hvor mange ganger per dag den geistlige kan gjøre dette, så lenge personen han er healing har lidt skade lik mer enn halvparten hans helsepoeng. Utenfor kamp, ​​er dette et spell saver for en helbredende geistlig.

4 Bli en "strålende tjener" av hva solen guddom du tilber. Den strålende tjener prestisje klasse gir den geistlige ekstra helbredende evner inkludert gjør maksimert, empowered helbredende magi.

5 Spill smart og selvoppofrende. Noen mennesker som spiller geistlige er gjerrig med sine helbredende staver, og det resulterer i døden av andre tegn. Vær oppmerksom på de helsemessige nivåer av andre tegn og svare så raskt som mulig.

Hint

  • Tumble er en overraskende nyttig ferdighet for prester, for å tillate dem å flytte inn i en kamp og helbrede en fighter uten å ta et angrep av muligheter.
  • Unngå å være litt mer enn en helbredende pinne til festen eventyrere ved å skape en interessant bakgrunnshistorie for din karakter, eller å ha noen personlighetstrekk som gjør deg en interessant del av gruppen, samt en viktig en.