Hvordan lage en Jumping sjakal i Dragon Quest Monsters

Ett av kjennetegnene ved den "Dragon Quest Monsters" -serien er avl, eller "syntetisere" system. Dette systemet kan brukes til å skape nye og sjeldne monstre fra vanlige. The Jumping Jackal er en sjelden monster som kun kan opprettes i "Dragon Quest Monsters: Joker" for Nintendo DS. I tillegg til å ha egenskaper som inkluderer "Ster" og "stand ambusher" hopping Sjakal kan også brukes til å syntetisere "A" -rank monstre senere i spillet.

Bruksanvisning

1 Gå til toppen av det første fjellet og slo sjefen. Når du har fjernet dette stadiet, vil du få tilgang til "syntetisere" -verktøyet.

2 Finn en "Great Sabrecub" og en "Material Monster" Disse skapningene er vanlig og kan bli funnet på den første eller andre nivå ved å utforske fellesarealer.

3 Skriv inn syntese menyen og deretter legge til "Great Sabrecub" og "Material Monster" til synth-listen. Deretter starter syntesen. Når prosessen er ferdig, vil en Jumping Jackal vises på skjermen, og vil være tilgjengelig for bruk fra "Monsters" -menyen.

Hint

  • Du kan lage så mange Jumping Jackals som du vil, så lenge du har nok av "Great Sabrecub" og "Material Monster" komponenter.