Hvordan lage en labyrint med flere Endings

Hvordan lage en labyrint med flere Endings


Labyrinter er nytes av alle aldre - knapt noen kan motstå å bevise at de ikke kan outsmarted av svingene. Lage din egen labyrint å dele med andre er en enkel aktivitet. Det kan være lurt å gjøre labyrinten enklere ved å tilby flere utganger. Du kan være håp om å felle opp de krysser din labyrint ved å skape en reell exit og flere fører til monstre og nefarious feller. Uansett, dette gjør at pålitelig metode du lage en enkel forgrening labyrint med flere utganger.

Bruksanvisning

1 Fyll ut millimeterpapir firkanter med lette blyantskrift for å definere de ytre grensene av labyrinten.

2 Farge i annenhver vertikal kolonne av kvadrater innenfor grensene med lette blyantskrift. Farge i annenhver horisontal rekke av kvadrater innenfor grensene med lyse tegninger også. De resulterende skjæringspunktene skal være mørk grå, mens noen av de andre rutene blir lys grå, og resten vil forbli hvit.

3 Slette flere ruter ut av grensen for å lage en startpunktet og flere avslutninger. Starter fra ett av hullene i grensen, lage stier ved å slette lys grå ruter. Fortsett å slette lys grå ruter til alle hullene i den ytre grense er forbundet med en forgrening bane.

4 Slette flere grå rutene for å koble eventuelle gjenværende isolerte hvite firkanter til forgrening banen. Disse vil danne dead-end baner. Fortsett å slette grå ruter til ingen hvite firkanter forbli isolert.

5 Color over de resterende grå firkanter, enten mørk eller lys, i pennen for den endelige labyrint mønster. Merk startpunktet og utganger. Dersom det er ønskelig, dekorere utgangene med monstre, feller eller skatter.

Hint

  • Hvis du ikke vil at veggene samme tykkelse som banene, tegne det ferdige mønster med tynnere vegger.
  • For å gjøre labyrinten enda mer moro, tegne elementer inne i labyrinten som spilleren må finne for å bruke enkelte utganger, som et sverd for å bekjempe en drage eller en nøkkel til å låse opp en dør.
  • Plasser positive og negative tall inne i labyrinten og endre spillerens score ved hvert nummer hun går over. Deretter krever ulike minimum score for å bruke ulike utganger.