Hvordan lage en Moving Point kort triks

Den bevegelige punkt eller flytte pip kort triks er et magisk triks eller illusjon utføres ved hjelp av en stabel av standard spillkort. Det finnes mange typer kort triks hvor utøveren spør en deltaker for å velge et kort, tilsynelatende tilfeldig, og deretter, etter å plassere kortet tilbake i kortstokken og stokking slik at det ser ut til at utøveren ikke kunne vite hvor kortet har gått, finner det valgte kortet. Hva gjør bevegelig punkt knep skiller seg ut er sin avslutning. Utøveren stokker dekket og deretter produserer et kort som ikke var valgt kortet, men har samme farge; for eksempel hvis det valgte kortet var det seks av diamanter, kan utøveren viser fire av diamanter. Etter å ha deltatt for å ha valgt feil kort, utøveren rister kortet litt og pips ser ut til å bevege seg. Kortet deretter "magisk" blir det valgte kortet, i dette tilfelle seks av diamanter.

Bruksanvisning

Klargjøring av kortet og Pips for String

1 Klipp ut to av pips (f.eks ruter) fra en av de spillkort nøyaktig. Pass på at ingen av de hvite overflaten av kortet viser, og at ingen av de røde er kuttet av. Kast spillkort hvorfra pips ble kuttet.

2 Bruke sikkerhetsnål eller nål, rote seks hull i andre ubrukte spillekort i følgende stillinger: ett hull i midten av den øvre venstre pip; ett hull omtrent 1 mm til høyre for midten mellom den øvre venstre og nedre høyre pips; to hull omtrent 1 mm til høyre for den øvre høyre pip i det hvite området av kortet (disse hullene bør være over hverandre og bare nær nok til å gjøre to forskjellige hull i stedet for en stort hull); ett hull omtrent 1 mm til venstre for midten mellom det nedre venstre og nedre høyre pips; ett hull i midten av nedre høyre pip. Kontroller at spillkort er orientert slik at langsiden ligger horisontalt og kortere kant vertikalt og at de pips er vendt opp. Hold styr på hvor hjørnet er øverst til venstre når de pips er vendt opp.

3 Punktere to hull i midten av hver av de to pips kuttet ut i trinn 1. Med pip orientert som pips av spillekort i trinn 2, der de to hjørnene lengst fra hverandre peker høyre og venstre, de to hullene punktert bør være til venstre og høyre av hverandre, bare nær nok til å gjøre to hull og ikke en stort hull.

Feste Pips til Spillkort med String

4 Mate usynlig tråd eller fiske hyssing gjennom hullene. Begynn med å spille kort i samme posisjon som i punkt 1, trinn 2, med drakten ansiktet opp.

5 Fôr strengen fra forsiden av kortet inn i hullet i øvre venstre pip. Før enden av strengen bakfra kortet inn i hullet mellom de to nederste pips slik at enden nå kommer tilbake ut av forsiden av kortet.

6 Før enden av strengen gjennom baksiden av en av de gratis pips kuttet ut i del 1, Trinn 1 slik at enden kommer ut av forsiden av pip. Før enden tilbake gjennom det andre hull i den frie pip slik at enden kommer ut på baksiden av den frie pip.

7 Før enden av strengen, som fortsatt er på forsiden av kortet fra trinn 4 inn i hullet i den nedre høyre pip av kortet. Enden av strengen skal nå være bak kortet.

8 Før enden av strengen fra bak kortet inn i den nedre av de to hull som er til høyre for den øvre høyre pip. Før enden av strengen tilbake inn i den øvre av de to hullene på høyre side av det øvre høyre pip. Strengen bør igjen være bak kortet. Trekk nok streng gjennom slik at den kan nå fra den øvre høyre pip til noen få inches forbi midten av kortet.

9 Ta den andre enden av strengen som ennå ikke har blitt matet gjennom eventuelle hull. Mate dette formål, som skal være på forsiden av kortet, gjennom baksiden av en av hullene i den andre frie pip skåret ut i punkt 1, trinn 1. mate enden tilbake gjennom det andre hullet av den frie pip fra forsiden til tilbake. Mater dette formål gjennom hullet i kortet mellom de to øvre pips.

10 Vend kortet over. Begge ender av strengen skal være på baksiden av kortet, den ene enden som kommer ut av en av de midtre hull og de andre som kommer ut fra et hjørne. Knytte disse to endene sammen tett nok slik at strengen ikke har for mye slakk, men er løs nok til at det kan trekkes gjennom hullene i kortet. Knuten må også være stort nok til at det ikke vil skli gjennom hullene i spillekort.

11 Juster strengen og steiner, slik at knuten er rett ved hullet i midten av kortet, og både frie pips dekker den pip under den. Dette skal se ut som en vanlig fire av diamanter. Ved å trekke i knuten fra hullet i midten av kortet til hullet i hjørnet, bør pips bevege seg mot midten av kortet, slik at seks diamanter nå vises.

Hint

  • Begynn med masse ekstra string.When poking hull, rote fra foran til bak og gjøre hullet så liten som mulig.