Hvordan lage en skjorte spill

Hvordan lage en skjorte spill


Alle som har vært på et kjøpesenter eller et supermarked kan ha humret ved synet av en skjorte med et spesielt morsomt slagord på den. I dette spillet, spillerne prøver å matche opp humoristiske tegninger som de du ser på T-skjorter med morsomme slagord. I motsetning til konkurranser basert på dyktighet eller flaks, er dette spillet ikke så mye om å vinne for å ha det gøy, så bruk den for å bli frisket opp en fest eller sosial begivenhet.

Bruksanvisning

1 Lag en liste over 45 tilfeldige eller morsomme slagord som "Du har sparken!" eller "Jeg tror jeg er gravid!" i markør på hvitt papir. Ikke bekymre deg for mye om å lage dine slagord morsom eller smart --- humoren kommer ut tilfeldig kombinasjon av skjorter og slagord.

2 Skjær ut 45, 4-tommers med 4-tommers bokser av samme farge for bygging papir. Skjær ut slagord fra hvitt papir og lim dem til boksene. Når limet tørker, stable dem sammen og sett dem til side.

3 Tegn omrisset av en T-skjorte på en annen farge for bygging papir litt større enn de slagord kort og skjære ut formen. Bruk dette som en sjablong for å gjøre 14 flere utskjæringer av samme form for totalt 15. Finn 15 morsomme bilder du tror vil fungere godt sammen med slagord, formatere dem slik at de får plass på de T-skjortekort og skrive dem ut. Klipp tegningene ut og lim dem til T-skjortekort.

4 Gjør 15 bokser på samme størrelse som slagord kort fra en annen farge bygging papir. Merke dem med punkt verdier fra 100 til 1000 med markøren. Du har nå alle bitene du trenger for spillet.

5 Spill spillet med gruppe venner. Hver runde, en spiller vil fungere som dommer, og vil håndtere hver spiller tre slagord kort. Dommeren vil deretter plassere både en skjorte kort og et punkt kortet med forsiden ned på et bord. Dommeren vil snu T-skjorte-kort og la spillerne mull over det beste slagordet for et minutt eller to. Etter dette vil spillerne bytter som spiller en av sine tre slagord kort. Dommeren plukker som slagord er mest morsomt, og vinneren for runden svinger over det punktet kortet og fikk poeng på den. Spillerne bytter opptrer som dommer, og den første spilleren til 3000 poeng er vinneren.