Hvordan lage en Toy Soldier spill ut av Dice

Hvordan lage en Toy Soldier spill ut av Dice


Ned økonomien siden 2008 har vært en velsignelse for familie spill, og spillprodusentene har vært å utnytte det, med reklame for familien spillet natt. Borders bokhandlere har også vært fremme familie spillet netter. Noen mennesker er helt fornøyd spille spill, andre har mer av en kløe å lage spill av sine egne. Hvis du er i sistnevnte gjeng, prøve å lage en leke soldat spill ut av terninger.

Bruksanvisning

1 Sett 20 M & Ms, 20 pretzel biter, eller 20 pretzel stenger i et lite glass eller en kopp. Dette representerer helsen din enhet. Pretzel stenger kan bare gå i shot glass. Enheter i tekopper er montert kavaleri, andeler i skutt briller er infanteri. Enheter med M & Ms (eller lite godteri) er lette enheter, enheter med pretzel biter er tunge enheter, og enheter med pretzel stenger er pikemen. Dette gir gir typer leketøy soldater: Heavy infanteri, verdt 6 poeng, lett infanteri, verdt 2 poeng, tungt kavaleri verdt 7 poeng, lys kavaleri verdt 4 poeng, og gjedde enheter verdt 5 poeng.

2 Rull tre seks-sidige terninger hver sving og legger dem sammen, genererer et resultat fra 3 til 18. Spilleren som ruller høyest får velge - han kan enten gå først, og angripe andre, eller flytte andre og angrep først. Dette kalles "rullerende for initiativet". En spiller som flytter flytter først alle sine enheter før spilleren som flytter andre trekk.

3 Flytt enhetene ved å legge ned ditt lånekort på forsiden av koppen. Heavy infanteri kan flytte et beløp som tilsvarer to ganger lengden av den korte enden av kortet. Lett infanteri kan bevege seg en avstand som er lik lengden av den lange enden av kortet. Pikes enheter kan bevege seg like langt som tunge infanteriet kan. Tunge kavalerienheter kan flytte en avstand lik to ganger den lange siden av kortet, og lys kavalerienheter kan flytte den samme distansen.

4 Løse angrep i følgende rekkefølge: Pike enheter angripe først, og kan angripe når en fiendtlig enhet får innenfor en avstand som tilsvarer kortsiden av kortet fra dem. Lett kavaleri angrep andre, og kan angripe en hvilken som helst enhet innenfor en avstand som tilsvarer kortsiden av kortet fra dem. Lett infanteri angrep tredje, men må berøre kopp enheten de angriper. Heavy kavaleri angrep neste, og må være i tilknytning til sine mål, og tungt infanteri angrep sist, og må være i tilknytning til sine mål.

5 Komplett angrep ved å rulle tre terninger. Lys enheter rulle tre terninger og legg de to laveste tallene sammen. Pike enheter angrip kavaleri roll tre terninger og legg de to høyeste tallene sammen, angriper de infanteri som lett infanteri gjør. Tunge enheter rulle tre terninger og tilsett alle tre tallene sammen. Tunge enheter rulle en enkelt seks sided dø for hvert angrep de tar, og trekke resultatet fra skaden gjort.

6 Resultat skade ved å fjerne en rekke stykker av godteri fra koppen lik skadeomfanget rullet. Hvis en enhet har tatt 8 eller flere poeng på skader, rulle tre seks-sidige terninger og legge til sine resultat. Hvis terningen stiger de resterende enhet styrke, må enheten løpe vekk fra fienden på sin neste bevegelse. Hver runde, eieren ruller tre seks-sidige terninger og forsøker å rulle under sin enhet styrke. Inntil dette er gjort, vil den fortsette å løpe vekk fra kampen. Hvis du kjører vekk tar det ut av kanten på lekeområdet (se neste trinn), har den forlot slaget. Enhver enhet som renner ut av enheten helse er fjernet fra spillet.

7 Sett opp et scenario ved at hver spiller bud hvor mange poeng de ønsker å bringe på angrep (enhetskostnadene er opp over). Den laveste bud er angriperen, på et slips bud, rulle en terning for å se hvem angriperen er. Angriperen setter ut tre målsettinger minst åtte inches fra hverandre (fire lange kortkanter) og forsvareren setter opp halvparten av sine enheter. Angriperen setter deretter opp sine styrker, og forsvareren setter opp sine gjenværende styrker, men ikke nærmere enn tre lange kort kanter fra noen angrepsenhet. Uansett hvilken side er i besittelse av de fleste målene etter tolv svinger vinner.

Hint

  • Selv om dette spillet er veldig enkel, det er mye taktisk dybde involvert i å bruke ditt kavaleri. Den beste bruken av kavaleri er ikke bare å lade i - kavaleri bør også brukes til å komme bak fiendtlige enheter og trakassere dem når de kjører bort.