Hvordan lage en trener på "Insaniquarium"

Hvordan lage en trener på "Insaniquarium"


"Insaniquarium" er et akvarium spill hvor målet er å holde vannlevende venner trygg, sunn og glad, mens du svømmer rundt plukke opp de ulike verdisaker. Du kan endre funksjonene i spillet, ikke er laget av designeren, for å få ubegrenset liv, mat, kuler, granater og objekter. Men når du endrer disse gjennom RAM-minne prosesser, endringene er ikke permanent, og du må gjøre endringer hver gang du spiller spillet. Ved å gjøre en trener du trener spillet for å gjøre endringene med et tastetrykk.

Bruksanvisning

1 Last ned og installer en RAM-minne skanner til å skanne spillet prosesser. Se etter programmer som T søket, Memory hacking programvare eller Cheat Engine for å hjelpe deg med å finne de prosessene du trenger i RAM.

2 Start "Insaniquarium" spill. Se etter antall liv, antall skjell, mat pellets eller antall kuler du har. Skriv ned nummeret du ønsker å endre. Pause spillet som du vanligvis gjør.

3 Åpne minne skanner programmet og velg "Process" for å se hvilke prosesser som brukes. Klikk på "Insaniquarium" spill fra listen over alternativer som vises. Klikk på den første forstørrelsesglasset under fanen prosesser for å åpne en søkeboks. Velg "eksakt verdi" og "en Byte" som innstillingene. Dette vil tillate programmet å lete etter den eksakte verdien du ønsker å endre på programmet.

4 Åpne spillet og observere verdien av objektet du vil endre. Minimere spillet og gå tilbake til skanneren programmet. Skriv inn verdien du observert. Klikk på "OK", og merker det store antallet prosesser vises med denne verdien. Dette tallet er for stort til å finne den eksakte gjenstanden du er ute etter så du vil begrense listen ned ytterligere.

5 Gå tilbake til spillvinduet og gå inn i avspillingsmodus. Målrettet miste ett av objektene du prøver å endre. Legg merke til den nye verdien av gjenstanden redusert med en. Pause spillet.

6 Åpne skanneprogrammet igjen. Legg merke til den andre forstørrelsesglasset under "Prosesser" -kategorien. Klikk på dette ikonet og skriv inn den nye verdien under søkeboksen som vises. Legg merke til at færre prosesser vises i vinduet under dette nummeret. Gå tilbake til spillet, starte avspillingsmodus og redusere verdien på nytt med én. Pause og minimere spillet for å gå tilbake til skanneren. Gjenta søket du har gjort, men går inn i nylig redusert verdi. Klikk "OK" og legg merke til hvor mange prosesser reduserer igjen. Merk at det er nå bare bare 1 til 3 prosesser i vinduet.

7 Spill spillet igjen og redusere objektet igjen etter en. Pause spillet og gå tilbake til skannerprogrammet. Klikk på andre forstørrelsesikonet og redusere verdien på nytt etter én i søkefeltet. Klikk på en prosess som dukker opp for å fryse objektet og gi deg ubegrensede mengder av objektet.

8 Last ned og installer et spill trener kit som Trainer Maker Kit, Spill Trainer Studio eller Magic Trainer Creator. Åpne trener kit du velger å laste ned og minimere den til verktøylinjen. La RAM prosessen vinduet åpent og sette spillet inn i avspillingsmodus.

9 Velg et prosjektnavn for treneren i trainer kit programmet og klikk "Opprett". Finn "Sett inn" -kategorien som i de fleste trenere er under "Dialog" -kategorien. Lag to knapper ved hjelp av "Button" alternativet. Høyreklikk den første knappen, og klikk "Egenskaper". Endre til "On" posisjon. Høyreklikk på den andre knappen, velg "Properties" og endre posisjonen til "OFF".

10 Gjenåpne RAM prosess programvare og klikk på det første forstørrelsesglass. Velg spillet program fra listen over prosesser som vises.

11 Merk deg oppdatert kode som ser ut som dette vises i den sentrale vinduet:
Lappet skript: "Poke 48D87E 90 90"
Unpatched script: "Poke 48D87E 89 01"
Selve oppdateringen og oppdaterte script kan avvike fra det ovenstående, men vil bli listet opp under disse kategoriene.

12 Marker og kopier koden under lappet skript kategorien. Gå tilbake til spillet trener program og høyreklikk "Button 1." Velg "Skriv Minne Handlinger" og lime inn lappet script, så det ser ut noe sånt som: "Poke 48D87E 90 90" (eller hva din lappet skript er definert som). Klikk på "Apply" for å stille inn knappen skriptkommandoen.

1. 3 Høyreklikk på "Knapp 2" og velg "Skriv Minne handlinger." Lim den oppdaterte skriptet her. Klikk på "Apply".

14 Velg kategorien "Bygg Settings" og dobbeltklikk på navnet på trener du har gjort. Klikk på "Build Project" knappen og vent til programmet for å kompilere. Lukk alle programmer og åpne Insaquarium spillet og spillet treningsprogram. Klikk på knappen 1 for å slå de trener på mens du spiller spillet.