Hvordan lage en varulv i "D & amp; D 4e"

I "Dungeons and Dragons Fourth Edition" "(D & D 4e"), varulver er et monster race. Den nærmeste til en varulv i Players Handbook (PHB) er Longtooth versjon av Shifter klassen i PHB 2. Hvis du ønsker å spille en varulv som en spillbar figur (PC), har du flere alternativer. Det beste alternativet er avhengig av hva din Dungeon Master vil tillate. Sjekk alltid med ham eller henne før du oppretter en PC som ikke følger reglene fastsatt i PHB.

Bruksanvisning

1 Lag en PC med Longtooth versjon av Shifter rase i PHB 2. Velg Druid klassen og multiclass inn i Barba på andre nivå. Dette vil gi deg muligheten til å forvandle seg til en ulv form (Druid makt Wild Shape). Flere av de andre Druid klassen krefter jobber veldig godt med en varulv bygge, blant annet Grasping Claws, Pounce, Savage Rend og Darting Bite. Barbarian krefter som arbeider inkluderer Howling Strike, Bloodletting, Bloodhunt Rage og Primal vitalitet.

2 Lag en Razorclaw Shifter og multiclass Druid og Monk. Dette gir deg ubevæpnet kamp, ​​samt ulv form. Du kan endre navn munken bragder å gi dem varulv smak uten å endre de underliggende mekanikken (strømtype, for å treffe, skade).

3 Bruk en spiller-laget varulv mal. Du finner disse på Wizards of the Coast Community og andre steder. Sjekk med din Dungeon Master for å sørge for at bygget ikke blir overmannet.

4 Lag din egen varulv PC rase. Gi et pluss to i to statistikker, en bonus til to ferdigheter og noen rasespesifikke bonuser eller krefter. Når du velger disse bonusene, plukke evner som arbeider tematisk og som ikke er altfor overmannet. Ved hjelp av den rasistiske bonuser for Shifters er en god måte å sikre at du ikke lage en rase som er for kraftig. Velg en klasse som vanlig.

5 Lag din egen varulv PC klasse. Velg en spillbar rase som vanlig. Velg en rolle for din varulv klasse. Striker er sannsynligvis det beste valget. Velg en strømkilde. Primal er de mest logiske. Bestem hvilke to eller tre evnene er primære seg. Styrke, fingerferdighet, visdom og grunnloven er alle mulige valg. Bestem rustning og våpen proficiencies. Velg hvilket forsvar vil få en bonus. Du får totalt to bonuspoeng, som du kan tilordne til en forsvar eller delt mellom to. Velg start rammet poeng og poeng vunnet per nivå. Fighter klasser starter med 15 og får seks ekstra helsepoeng per nivå. Velg tre trente ferdigheter. Velg en base klasse funksjonen. Dette vil være en kraft av noe slag, mest sannsynlig et møte makt. Det er best å velge en eksisterende strøm fra en annen klasse. Velg På-Will, Encounter og Daily krefter for første nivå. Se på druid, munk og barbariske klasser for gode krefter som lett kan reskinned.