Hvordan lage modeller på en Reflex Model Editor

Reflex er en modell redaktør for simulert fly. Brukere kan lage tilpassede fly for å teste ut i et virtuelt miljø. Dette tillater deg å bli vant til forskjellige fly stiler og fysiske egenskaper som vekt. I RMK eller Reflex Model Construction, kan brukerne endre kosmetiske egenskaper som farge og design. Når du er ferdig, kan du teste den nye modellen i flyet simuleringsprogram for å se hvordan det ville fungere i lignende forhold.

Bruksanvisning

1 Last inn Reflex Editor og klikk på feltet der du ønsker å begynne. Klikk på "File" og velg "New Object" for å vise en liste over objekter som skal brukes.

2 Velg en kroppstype for å sette inn i etableringen feltet. Skriv inn "objekt-tab" for å redigere og endre kroppen av planen. Endre størrelse og struktur av kroppen som du ønsker.

3 Klikk på "File" og velg "New Object" og sette en sirkel objekt. Høyreklikk på sirkelen i etableringen feltet og velg "Rotating Face", med tre poeng.

4 Klikk på "File" og velg "New Object," gå inn i "Geometry" -mappen og velg "halvkule" fil. I objektets preferanser, endrer typen skalaen feltet for å passe det til cockpiten på flyet. Sett farge som "Alpha Transparent."

5 Klikk på kroppen av flyet for å lage et poeng. Klikk på "File" og velg "New Object". Velg en vinge fil for å plassere på det punktet på flyet i skapelsen feltet. Høyreklikk på vingen for å legge til teksturer og endre størrelsen. Gjenta dette trinnet for andre fløyen.

6 Klikk på "File" og velg "Export" for å kompilere modell for bruk i Reflex.