Hvordan lage Mods for Star Wars Empire at War

Hvordan lage Mods for Star Wars Empire at War


Om du føler enhetene i & ldquo; Star Wars: Empire at War & rdquo; er dårlig balansert eller hvis du bare ønsker å gi side super-drevne enheter, kan du mod & ldquo; Empire at War & rdquo; for å dekke dine behov. Du trenger en tekst editor og et program som kan trekke ut ".meg" filer, arkivfiler som brukes av & ldquo; Empire at War & rdquo.;

bruksanvisning

Pakke ut .Meg File

1 Bruk en .meg fil vifte, slik som & ldquo; Star Wars: Empire at War Meg Utility, & rdquo; å trekke ut alle filene fra & ldquo; Config.meg & rdquo; inn i Empire at War & ldquo; Data og rdquo; katalogen.

2 Naviger til & ldquo; Data og rdquo; katalogen. Det skal nå være en mappe i denne mappen merket & ldquo; Xml og rdquo.; Åpne denne mappen.

3 Ta sikkerhetskopier av følgende filer: "Groundinfantry.xml", "Groundvehicles.xml" og "Spaceunitsfrigates.xml". Hvis noe går galt, kan du gjenopprette den gamle filen for å unngå å måtte gjøre en fullstendig installere.

Modding bakkestyrker

4 Åpne filen & ldquo; Groundinfantry.xml & rdquo; med Notepad eller en lignende tekst editor og bruke søkefunksjonen for å finne entry & ldquo; & lt; GroundInfantry Name = "Stormtrooper" & gt ;. "

5 Øke & ldquo; & lt; FormationSpacing & gt; & rdquo; verdi til & ldquo; 0,75 & rdquo; for å gjøre dine enheter stå lenger fra hverandre, slik at de ikke kan tas ut så lett av antipersonellvåpen som tårn og raketter.

6 Øke & ldquo; & lt; Tactical_Health & gt; & rdquo; verdi til & ldquo; 200. & rdquo; Dette øker treffpunkter enheten, slik at laget ditt betydelig vanskeligere å drepe.

7 Øke & ldquo; & lt; Land_FOW_Reveal_Range & gt; & rdquo; verdi til & ldquo; 1000. & rdquo; Dette gjør at dine enheter til å avsløre store deler av kartet, som skal hindre at dine fiender fra overraskende du.

8 Reduser & ldquo; & lt; Projectile_Fire_Recharge_Seconds & gt; & rdquo; verdi til & ldquo; 0,1 & rdquo.; På denne måten kan dine enheter til å skyte mye raskere.

9 Lagre & ldquo; Groundinfantry.xml & rdquo; og lek & ldquo; Empire at War & rdquo; for å teste endringene. Den ydmyke Stormtrooper skal nå være i stand til å dominere noen annen enhet på slagmarken. Eksperimenter med andre innstillinger, for eksempel "& lt; / Shield_Points & gt;" og "& lt; Targeting_Fire_Inaccuracy & gt ;," som ønsket.

Modding Ships

10 Åpne filen & ldquo; Spaceunitsfrigates & rdquo; og finne posten & ldquo; & lt; SpaceUnit Name = "Acclamator_Assault_Ship" & gt;. & rdquo;

11 Øke verdien av & ldquo; & lt; Max_Speed ​​& gt; & rdquo; til & ldquo; 15 & rdquo; og & ldquo; & lt; Max_Thrust & gt; & rdquo; til & ldquo; 10, & rdquo; som drastisk øker Acclamator & # 039; s hastighet.

12 Øk & ldquo; & lt; Skade & gt; & rdquo; til & ldquo; 90, & rdquo; som vil tredoble Acclamator & # 039; s skadepotensial.

1. 3 Økning & ldquo; & lt; Tactical_Health & gt; & rdquo; til & ldquo; 4000, & rdquo; & Ldquo; & lt; Autoresolve_Health & gt; & rdquo; til & ldquo; 4800 & rdquo; og & ldquo; & lt; Shield_Points & gt; & rdquo; til & ldquo; 1800. & rdquo; Disse endringene vil gjøre Acclamator tøffere.

14 Reduser & ldquo; & lt; Required_Star_Base_Level & gt; & rdquo; til & ldquo; 1. & rdquo; Dette gjør det mulig å bygge Acclamator overgrep skip på første nivå romstasjoner.

15 Øk & ldquo; & lt; Starting_Spawned_Units_Tech_0 & gt; TIE_Fighter_Squadron & rdquo; til & ldquo; 10, & rdquo; & Ldquo; & lt; Starting_Spawned_Units_Tech_0 & gt; TIE_Bomber_Squadron & rdquo; til & ldquo; 10, & rdquo; & Ldquo; & lt; Reserve_Spawned_Units_Tech_0 & gt; TIE_Fighter_Squadron & rdquo; til & ldquo; 30 & rdquo; og reduksjon & ldquo; & lt; Spawned_Squadron_Delay_Seconds & gt; & rdquo; til & ldquo; 1. & rdquo;

16 Lagre & ldquo; Spaceunitsfrigates & rdquo; og teste dine endringer. Den Acclamator skal nå være en veritabel super bærer, i stand til å distribuere 10 TIE Fighter og 10 TIE bomber skvadroner på en gang mens du holder i ytterligere 30 Tie Fighter skvadroner i reserve.