Hvordan lage Mods for "Team Fortress 2"

"Team Fortress 2" er en stilisert tegneserie skytespill utviklet av Valve Software. Spillet har en rekke sære hatter, nyhet elementer og forskjellige våpen for hver av de ni spillbare karakterklasser. Blant disse ulike tilbudene er samfunnsskapte elementer som ble forestilt og skapt av spillere, og valgt av Valve å bli inkludert i spillet. Den modding stopper ikke ved visuell om, siden spillerne er også fritt til å endre spillets lyd i tillegg.

Bruksanvisning

1 Last ned og installer GCFScape fra Nem Verktøy nettside, og deretter laste ned og installere dBpowerAMP fra dBpowerAMP nettstedet.

2 Åpne GCFScape programmet og naviger til "SteamApps" -mappen for å åpne "Team Fortress 2 Innhold" GCF fil inne GCFScape.

3 Naviger til "tf / lyder" mappen og finn lydfilen du ønsker å endre.

4 Åpne tilpasset lydfilen du ønsker å bruke i dBpowerAMP og konvertere den til en WAV-fil med samme navn som filen du ønsker å erstatte ved å velge "Export" -knappen i "Fil" -menyen og velge ".wav" som filtype.

5 Høyreklikk på den nylig gjort WAV-filen og velg "kopier" alternativet. I Windows Utforsker, naviger til "SteamApps" -mappen og deretter til mappen der lyden du ønsker å erstatte eksisterer. Hvis mappen ikke finnes i Windows Utforsker, må du opprette den ved å høyreklikke og velge "New" og "mappe" alternativer. Dette vil føre til filer i disse mappene for å overskrive filene som finnes i GCF filen uten at du trenger å sikkerhetskopiere innholdet i GCF filen.

6 Lim inn endret lydfil i målmappen ved å høyreklikke og velge "Lim inn."

7 Launch "Team Fortress 2" gjennom Steam grensesnitt og starte et spill for å teste din endret lyd.

Hint

  • Du kan alltid angre endringen ved å slette WAV-filen som du limte inn "steamapps" katalog.