Hvordan lage perfekt Dual Blades i Maplestory

"Maplestory" er et massivt multi-player online rollespill (MMORPG) med mer enn 100 millioner brukere. Formålet med spillet er å utforske en stor fantasiverden med venner og andre spillere. Det er tusenvis av våpen og gjenstander å oppdage og utstyre, og en rekke forskjellige klasser, staver og angrep for å velge mellom når du utformer din karakter. Den Dual Blade er en eventyrer klasse type som bruker et blad i hver hånd og ble lagt til spillet i en patch. Det er spesifikke bygger som kan brukes til å maksimere en Dual Blade skade.

Bruksanvisning

1 Velg Rogue som din første jobb når karakteren din når nivå 10. Tildele alle dine ferdighetspoeng mellom nivå 10 og nivå 20 til "Dark Stab" og "Dark Sight".

2 Velg Blade Recruit som din andre jobb når karakteren din når nivå 20. Tildele alle dine ferdighetspoeng mellom nivå 20 og nivå 30 til "Triple Stab" og "Dual Blade Mastery." "Triple Stab" er en rask angrep for massiv skade. "Dual Blade Mastery" vil tillate deg å nivå opp klassen din samtidig som du øker din primære egenskaper: fart og skader.

3 Velg Blade Acolyte som ny andre jobb når karakteren din når nivå 30. Tildele alle dine ferdighetspoeng mellom nivå 30 og nivå 55 til "Self Haste" og enten "Slash Storm" eller "Fatal Blow". "Self Haste" kan du midlertidig øke angrep hastighet. "Slash Storm" bruker flere angrep og vil ha en høyere skade per sekund ratio med "Self Haste" aktive enn "Fatal Blow". "Fatal Blow" er et enkelt super-drevet angrep og er bedre brukt for rask "in-and-out" angrepsstrategier.

4 Velg Blade Specialist som tredje jobb når karakteren din når nivå 55. Tildele alle dine ferdighetspoeng mellom nivå 55 og nivå 70 til "Flash Jump" og "Tornado Spin". "Tornado Spin" lar deg angripe mens du beveger og "Flash Jump" øker bevegelse og angrep hastighet, som begge er sentrale elementer for en Dual Blade.

5 Velg Blade Herren som den nye tredje jobb når karakteren din når nivå 70. Fortsett å fordele ferdighetspoeng til speed-baserte angrep. De siste fasene av spillet varierer sterkt, og de valgene du gjør i historien om sjeldne elementer og oppdrag vil diktere dine klasse og angrepsalternativer.