Hvordan lage tegn Lycanthrope i Dungeons & Dragons 3.5

"Dungeons and Dragons" versjon 3.5 utvider det klassiske rollespillet med en regelsystem som gjør det mulig for en økning i karakter tilpasning å matche spillestil av gruppen. Denne utvidelsen av karakterisering omfatter regler for håndtering av lycanthrope lidelse. Lycanthropy er tilstanden til å bli en Were-skapning, en person som skifter til en dyreform under fullmånen. Med regler som dekker ikke bare den første transformasjonen, men også konsekvensene av å fortsette lycanthropy, 3,5 utgaven av spillet gjør det lettere å inkludere lycanthropy som en pågående del av historien som påvirker alle aspekter av karakter.

Bruksanvisning

1 Har tegnet rammet av forbannelsen av lycanthropy ved å opprette en in-game situasjon hvor tegnet er bitt av en Dungeon Master-kontrollerte non-spilleren tegnet eller monster bære lidelse.

2 Kjør karakter som normalt etter bittet skjer til neste fullmåne. Har tegnet anta dyreform under fullmånen, så har Dungeon Master kjører spillet ta over karakterens handlinger under fullmånen perioden, kjører tegnet som en ikke-player karakter med samme justering og ferdigheter som dyret.

3 Har spilleren roll en 20-sided dø med et krav om å rulle en 15 eller høyere, justert med maur Wisdom modifikatorer å huske å bli et dyr. Hvis de lykkes, blir tegnet klar over hans lycanthropy og kan gjøre en innsats, hvis ønskelig, for å finne en kur. Hvis ikke, fortsetter tegnet på, uvitende om hans dyreform.

4 La spilleren å beholde kontrollen over hans karakters handlinger i dyreform hvis klar over lycanthropy. Kontroller spilleren rulle en vil spare ved å bruke en 20-sided dø med en 15 eller bedre kreves endret ved å trekke Vil spare modifier og legge en for hver endring. En mislykket redning betyr et permanent skifte i karakterens ikke-animalsk skjemaets innretting i samme innretting som dyret form. Dette betyr at spilleren må spille sin karakter handlinger i henhold til den nye justeringen.