Hvordan løse Wooden Venstre Brain Teaser Puzzles

Hvordan løse Wooden Venstre Brain Teaser Puzzles


Wooden hjernetrimmere gi timer med underholdning for både barn og voksne. Prøver å løse disse oppgavene øvelser hjernen din ved å utfordre deg til å finne ut hvordan å gjøre noe som virker umulig. Du bør derfor prøve å løse disse oppgavene selv hvis mulig. Hvis du får problemer, her er løsninger til tre av de mest populære tre hjernenøtter.

Bruksanvisning

African Ball og String Puzzle (inneholder to baller og to sløyfer)

1 Trekk i knuten mellom kulene til den løsner og blir en løkke

2 Flytt venstre-mest ball over så langt til høyre som mulig. Skyv den under loopen du opprettet i trinn 1. Hold skyve den til den ligger tett inntil trekloss.

3 Trekk på venstre side av midt loop. Dette trekker den lengst til høyre vulst mot veden og gjør en dobbel sløyfe på toppen av treet.

4 Skyv venstre-mest perle gjennom dobbel sløyfe på toppen av treet. Trekk de doble sløyfer ned gjennom hullet i midten av treet.

5 For å løse gåten, skyv venstre mest perle før den treffer lengst til høyre perle. De skal begge være på rett sløyfe nå.

Classic Puzzle Cube

6 Separer kuben til 12 stykker.

7 Bygge det første laget av kuben. Sett en av barene som har et lite stykke på hver ende inn i sentrum av en halv terning brikke og satt to av stolpene som har et lite spor og to halv kuber på toppen for å danne et brev "H."

8 Sett den andre linjen inn i den andre halv kube stykke. Slå disse to stykker over og sette dem på toppen av den første halv kube.

9 Sett de to bukseseler (de biter som ser ut som bokstaven E er) inn i sidene av kuben.

10 Sett vektstang formede biter på toppen av de to gjenværende brikkene til å lage bokstaven T-tallet. Snu kuben over og skille den litt for å gjøre plass til en av bokstaven T-tallet. Sette den andre T i den gjenværende spor for å løse kuben.

Japanske Puzzle Boxes

11 Inspiser boksen nøye. Merk mønstre i tre eller kunstverk og føler for eventuelle fall eller sprekker. Skyve nøkler kan være skjult i disse rommene.

12 Når du finner en nøkkel, prøv å flytte den. Hvis den ikke beveger seg lett, holde utkikk etter en annen nøkkel.

1. 3 Skyv hver tast eller glir brikke i orden. Puslespillet åpnes når alle tastene er flyttet.