Hvordan Oppgi Creature Fase Som en alteter i "Spore" Game

I 2008 PC strategispillet «Spore», spillerne kan tilpasse sin egen rase av skapninger. Som du starter ut i "Cell" scenen, har du valget om å skape et rovdyr eller herbivore, som dikterer hva den er i stand til å konsumere. Du kan endre dine organismers munnen til enten rovdyr eller herbivore (eller begge) for å opprettholde et balansert kosthold, som er avgjørende for å bli en alteter. På slutten av cellen scenen, organismer begi deg ut på landet og skriv skapningen fase.

Bruksanvisning

1 Start spillet og klikk deretter på "Play" og "Nytt spill".

2 Klikk "Cell Stage" når du blir spurt hvilket stadium du ønsker å starte på.

3 Klikk "Carnivore" da bedt om å velge din diett, og deretter velge hvilken som helst vanskelighetsgrad.

4 Flytt organisme rundt med musen og svømme over biter av rødt kjøtt for å plukke dem opp. Klikk på den blå "Call Mate" -knappen nederst på midten av skjermen for å parre seg med en annen organisme og produsere et egg. Dette vil åpne cellen etableringen skjermbilde der du kan legge til eller fjerne deler av organismen.

5 Klikk på munnen festet til skapningen, og dra den til venstre på skjermen for å bytte rovdyr munnen for en herbivore en. Klikk på "Filter Mouth" på venstre og dra den inn på skapningen.

6 Klikk på "Save & Exit" -knappen nederst til høyre på skjermen for å gå tilbake til tidevannet bassenget. Svømme og spise de grønne biter i vannet nå, i stedet for kjøtt.

7 Veksle mellom "Jaw" og "Filter" munnen for å få like mye kjøtt og anlegg for organismen. Plukk opp noen sølv ikoner du ser. Creatures slipper disse når de blir drept. Sølv ikonene er "celledeler" og gir deg flere alternativer når tilpasse skapning. Det er seks celledeler i den første fasen av spillet. Den mest ettertraktede er "snabel", som umiddelbart gjør din organisme til en alteter, men dette kan være vanskelig å få, som skapningen som har den beveger seg veldig fort. Det beste alternativet er å vente til det blir bytte til en av de større, raskere skapninger; så kan du svømme over og plukke opp cellen del ikonet.

8 Trykk på "Call Mate" knappen når du får melding om at skapningen er klar til å utvikle seg og gå videre til land. Fest "snabel" munnen hvis du klarte å få det, ellers feste både "Jaw" og "Filter" munn til din organisme. Skapningen typen indikeres øverst til høyre i cellen etableringen skjermen vil vise at organismen er nå en "altetende".

9 Lagre og avslutte skjermen cellen etablering og klikk på den blå "videre til Creature" knappen nederst til høyre på skjermen. Velg et ben for organismen og etterpå det vil komme inn i skapningen fase som en alteter.